Event Display 50mm

Ik heb deze ook gezien en gefilmd en het was een leuke cake maar de prijs/kwaliteit verhouding is niet helemaal juist. Wel grote boeketten en mooie spinners. Helaas komen de beelden pas over een aantal dagen online :shy:

:idea:boeketten lijken me best groot zo op de film of valt mij dat alleen op? tja de prijs kun je over gaan lopen zeiken maar je koopt hem wel of niet

Ik heb het filmpje bekeken en ook even alle reactie's erna gelezen. Ik vond het al vreemd onze getrouwde geluksvogel dacht dat er op het laatst de 50mm tubes kwamen, terwijl een cake boven de 15gram per tube moet beginnen met mines, ofterwijl in dit geval de spinners ( valt onder mine? ).

Maar nu zie je het, de cake begint dus met de spinners en daarna de boeketten. Moet zeggen dat ik de spinners wel erg leuk vind, is weer even wat anders. De boeketten die erna komen zijn ook erg groot zoals ik het zie! En de effecten waar ik van houd in een cake. Al met al is het zeker een goede toevoeging aan de Elite Brand assortiment en zeker Elite Brand waardig. Alleen je moet inderdaad Elite zijn als je deze cake wilt kopen.. want duur is ie zeker.

Ik zou 'm mooi vinden om in de collectie te hebben en met een korting is het zeker te doen. Maar ik sta nou niet echt te springen om 'm er nu snel bij te bestellen, zeker niet voor de volle pond.

De spinners uit de 50mm buizen...tja die vielen tegen..boeketten waren wel mooi.....stop iets anders in die buizen en ik koop hem volgend jaar weer...overigens niet voor 45euro

had hem met de jaarwisseling toch maar weer erbij.
wou na de bruiloft de cake toch nog een keertje weer GOED zien:p
vind het toch een mooie cake alleen wel erg aan de prijs.
spinners deden het allemaal en boeketten echt mooi vol

eerste schot, pot viel om. Paar schoten over de grond, wij dekking zoeken. Schiet hij zichzelf weer recht op.

Geld waard? Zeker niet :)

Vanavond bij windkracht 2 geschoten, mooie grote spinners!!! En de boeketten waren ook prima van formaat en kleur! Prijs had een tientje minimaal minder gemogen.

eerste schot, pot viel om. Paar schoten over de grond, wij dekking zoeken. Schiet hij zichzelf weer recht op.

Geld waard? Zeker niet :)
Komt dat omdat hij omviel? Of omdat je effectenniet goed vond.
Want tegen omvallen kun je zelf iets doen.
Greetzzz

Komt dat omdat hij omviel? Of omdat je effectenniet goed vond.
Want tegen omvallen kun je zelf iets doen.
Greetzzz

Eens, ook al waren die spinners goed gegaan dan was hij nog steeds te duur. Ik vind dit meer een pot van een eurotje of 20/25..

Bij de event 4 seasons knalde hij de lont er uit dus stak het reserve lont de volgende pot niet aan. Met als resultaat dat ik die andere 2 potten met de hand heb moeten afsteken.. Er is nog een pot omgeknalt die heeft zich zelf ook weer recht geknalt. Maar je kunt zeggen van de 400 euro die we afstaken, dat 200 euro het niet goed heeft gedaan :/

Waren toch wel flinke tubes:D
IMG_0435.jpg

Mooie spinners, goede burst en de boeketten zijn ook prima. Toch doet deze mij niet zo veel, dus ik laat hem staan.

Tegen verwachting in vond ik dit toch een zeer nette cake!
De spinners uit de mine tubes zijn niet heel spectaculair, maar de boeketten die erna volgen waren wel erg groot! toch is de advies prijs mij wat te hoog.

Dit is inderdaad een heel aparte bak. De spinners uit de mine vind ik leuk, lekker opvallend. De combinatie van boeketten met paars/goud en blauw/goud waren groot mede dankzij goede burst. Nadeel is dat de pot erg snel voorbij is en met een adviesprijs van 45 euro krijg je wel een katerig gevoel. 30 euro als adviesprijs zou beter passen.

Back
Bovenaan