Event box 4 season's

Persoonlijk vind ik deze box mooier dan de immortal gold, kruid gewicht moet je niet op letten joh het gaat om de uitwerking:wink:

Haha, ik let overal op. Ik vind de Immortal Gold mooier. De tijdsduur is bij de Immortal Gold ook veel beter. Toegegeven de Event 4 Seasons (1x gehad), is ook een prachtbak, maar de tijdsduur is wat minder goed. Misschien dat ik gewoon met een aantal snelle batterijen te maken had. :D

Haha, ik let overal op. Ik vind de Immortal Gold mooier. De tijdsduur is bij de Immortal Gold ook veel beter. Toegegeven de Event 4 Seasons (1x gehad), is ook een prachtbak, maar de tijdsduur is wat minder goed. Misschien dat ik gewoon met een aantal snelle batterijen te maken had. :D

Is ook smaak inderdaad. Als je de immortal gold mooier vind moet je gewoon voor die gaan. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat de effecten/uitwerking niet altijd beter hoeft te zien met meer kruid;) zelfs een 25mm box kan betere uitwerkingen hebben dan een 30mm is ook mijn ervaring, vandaar;)

Dit was gisteravond de beste cakebox die geschoten werd bij Vuurwerk Hol. Keiharde burst, grote boeketten en zeker niet onbelangrijk: hele mooie effecten! Het tempo is gewoon perfect vind ik, niet snel maar ook niet heel erg traag. Deze werd na de Transbomber afgestoken en deze is echt een stuk beter. De 4 seasons heeft grotere boeketten en een net wat hardere burst. Als ik ze een cijfer zou moeten geven dan geef ik deze box een 9.5 en de Transbomber een kleine 7.0 .

heb ze beide nog niet gehad, en heb ze dit jaar beide besteld.

ben heel benieuwd :)

Ik kweet het niet maar om 1 of andere reden heb ik niet zoveel met deze box...
Misschien als ik box live meemaak dat ie meer overtuigd ..filmpje kan me niet overhalen tot aanschaf..

Wat ik niet had verwacht is dat er maar 1500 gram in deze cakebox zit. Dat betekend dus 15 gram per shot, terwijl ie echt rustig mee kan doen met de cakeboxen waar 20+ gram per shot in zit. Rubro levert ook gewoon goede kwaliteit en deze box gaat nu al een aantal jaren mee en bevind zich nog steeds tussen de toppers. Als je het geld hebt dan zou ik 'm aanschaffen! Je zal er 100% geen spijt van krijgen.

yep , rubro heeft hier speciaal extra lont bij het reserve lont zitten . dus hoeft niet doorgelont te worden is een prima systeem

Niet helemaal mee eens. Ik had afgelopen oud en nieuw 8 verschillende Rubro boxen allemaal 2 keer. Daarbij werkte bij 7 boxen dit systeem niet goed. De Flash of the Gods bleef bij 1 zelfs 3 keer uitvallen.

Niet helemaal mee eens. Ik had afgelopen oud en nieuw 8 verschillende Rubro boxen allemaal 2 keer. Daarbij werkte bij 7 boxen dit systeem niet goed. De Flash of the Gods bleef bij 1 zelfs 3 keer uitvallen.

Dat had ik ook!
Heb ik per cake moeten fakkelen...
Ging de magie wel een beetje door verloren. :sad:

Daarom lont ik het zelf toch nog allemaal door voor de zekerheid. Alleen al het gevoel van het zelf in de hand hebben...

Is dat niet lastiger, of zitten de cakes niet vastgelijmd?

Cakes zijn gemakkelijk los te trekken van de bodem van de doos. Vorig jaar geen problemen mee gehad. De verlijming is nauwelijks significant te noemen. Enige wat je kan gebeuren is dat je het bruine afdekpapiertje aan de onderkant van de tubes deels mee trekt. Maar dat maakt niets uit. Zelf doorlonten levert gewoon de beste overgangen op.

Deze dit jaar ook ein-de-lijk in de collectie. Al die jaren vergeten. Lekker per 2 schieten dit jaar!

Back
Bovenaan