Event box 4 season's

Wat een bak is dit geworden zeg! Heerlijk. Mits goed doorgelont heb je gewoon ruim een minuut non-stop een machtig mooi schouwspel in de straat staan. Tja, deze komt er, in tegenstelling tot vorige jaarwisseling, dit jaar wel bij denk ik.

bij de tweede cake lijkt het alsof aan de linkerkant wel crackling zit en aan de rechterkant niet.
Is dit een productie foutje, of ging er een andere cake mee de lucht in?

greetzz

Deze ook er bij dit jaar :D. Vraag me alleen even af hoe de 2012 versie te herkennen is. Wim, enig idee? Ik heb weinig zin in de 'oude'.

hier een filmpje van mijn kant, let er op hij ging niet helemaal af, volgend mij zijn dit slechts de eerste 2 van de 4 potten.

Zojuist in Arnhem gezien en dit is voor mij de beste van de eventboxen. Nog stukken mooier, harder en sneller als de Immortal Gold die ook prachtig was alleen is de 4 seasons voor mij een duidelijke winnaar! Deze schiet niet al te hoog waardoor boeketten veel groter lijken en dus ook harder overkomen. Dit samen met het fantastische opbouwende tempo moet en zal ik deze er nog bij scoren alleen kijkt mijn budget daar anders tegenaan:angry:. Dus als je zit te twijfelen en je kunt hem kopen zeker doen! gewoon een top blok. Het filmpje komt er nog aan.

Nu wordt ik toch ook wel erg nieuwsgierig naar deze bak als jij hem beter vond dan de Immortal Gold. Zijn er verder nog veel nieuwe cakes in Arnhem geschoten?

Deze ook gezien tijdens de demo van Mantel. Zeker de beste cake van de demo. Immortal gold viel wat tegen ten opzichte van deze, maar dat komt denk ik doordat deze cake een hoger tempo heeft en lager schoot. Bij deze kan ik ook bevestigen dat er tot 25 gram in de nieuwe 2012 4 Seasons zit.
De complete box klopt met de box in Rijssen. Echter de 2de losse cake komt wat minder over ten opzichte van de andere 3 die in deze doos zitten.
Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=-Uo6p7ew-R0&feature=youtu.be

Deze net mogen zien in Arnhem. Wat een pracht bak deze. Veel en veel beter dan de Immortal. Echt een superbak dit.

Zojuist in Arnhem gezien en dit is voor mij de beste van de eventboxen. Nog stukken mooier, harder en sneller als de Immortal Gold die ook prachtig was alleen is de 4 seasons voor mij een duidelijke winnaar! Deze schiet niet al te hoog waardoor boeketten veel groter lijken en dus ook harder overkomen. Dit samen met het fantastische opbouwende tempo moet en zal ik deze er nog bij scoren alleen kijkt mijn budget daar anders tegenaan:angry:. Dus als je zit te twijfelen en je kunt hem kopen zeker doen! gewoon een top blok. Het filmpje komt er nog aan.

Zoals ik al zei DE bak die de Immortal Gold eruit knalt

Hier het filmpje het mooist in HD:

Zoals hiervoor al vermeldt vondt ik deze ook echt indrukwekkender dan de Immortal gold. Dacht dat het aan mij lag, maar zo te zien denken er meer zo over ;)

Vond deze op de demo mooier dan de Immortal Gold! Doe mij deze dan maar, ouderwetse rambak!

Ik mis inderdaad op het filmpje de heldere palmen door de 1e (killer instinct) cake heen. Echter ben ik blij dat ik deze bak samen met de Immortal Gold in huis mag halen. Het blijven 2 toppers!

EDIT even de rubro demo film terug gekeken, lijkt er inderdaad op dat de 2e cake anders is. Daar zie je duidelijk het killer instinct effect doorgaan samen met witte coconut palmen.

Heel fijn om te zien dat deze bak nog zo goed is. Een lekkere rammer. Mja, deze gaan vlak na 00:00 de lucht in. Leuke opening :D.

Na een week hard werken kom ik tot de conclusie dat deze toch beter overkomt dan de andere eventbakken.
Dus toch nog besteld op het laatste moment.
Wat een topcake.

Nu heb ik Immortal Gold, 6 elements en Garden of Eden! De 4 seasons valt net buiten mijn budget :angry: Ik had deze vorig jaar en was aardig onder de indruk, maar omdat ik vernomen had dat deze vernieuwd was... Helaas, volgend jaar meer budget!!

Hoe kan ik zien welke versie ik heb gekregen? Ik zie geen jaartal erop staan.
Ben toch wel benieuwd welke, zodat ik hem goed in me showtje kan weg werken.

Heb zelf ook nog een Event box 4 seasons van vorig jaar en zal de info eens even nachecken. Ik heb deze vorig jaar niet geschoten en besloten dat ik dat dit jaar doe, ben zelf naar demo van Rubro geweest en heb daar de versie van dit jaar gezien en er moet degelijk verschil in zijn lijkt mij. Het lijkt mij niet slim van Rubro zelf om een gepimpte versie de lucht in te knallen!!! Denk dat dat ook niet gebeurd is.....

Back
Bovenaan