Euro-pyrotechnie

Uit eigen beweging omdat dit wat zwaardere onder 1.3 valt waardoor het veel duurder word om in te kopen door verschillende regels.

Uit eigen beweging omdat dit wat zwaardere onder 1.3 valt waardoor het veel duurder word om in te kopen door verschillende regels.
Not true, hun vergunning is afgepakt omdat ze te laks met de regeltjes omgingen (zoiets was het, weet niet precies.. is niet om commercieele reden gebeurt.)

jullie zitten beide fout :wink:

Alpeco is gestopt met de verkoop van 1.3G omdat dat eigenlijk niet wordt toegestaan in de KvK regeling. Ze zijn er wel uit eigen beweging mee gestopt. Mede onder andere door (dodelijke) ongevallen met mortierblokken. Het heeft niks te maken met het intrekken van vergunningen en dergelijke. 1.3G wordt nog steeds wel verkocht door Alpeco ( via Sinomax hun moederbedrijf zoals shells e.d) maar dan alleen aan professionals die alle papieren op orde hebben. Dit gebeurd overigens niet in Kapellen.

en nu weer verder over Europyrotechnie.

Kan iemand kaas maken van die TXB blokken die er op hun site staan? Ik dacht dat het Tropic zou zijn, maar kan geen filmpjes vinden, ook niet zonder de 'X' in de zoekterm. En er staat 'Prime Fireworks' op de cakes waar een label op zit. Iemand die helderheid kan verschaffen, en de weg naar filmpjes? tnx ;)

die post heb ik geloof ik wel gelezen, en dan is het dus niet blijven hangen. Dank dus.

Ah, en nou heb ik de truc door: de laatste 0 van het serienummer moet je eraf halen, dan zijn de filmpjes te vinden :D Opgelost!

edit: nog niet allemaal, grrr :p

Laatst bewerkt:
had zelf ook al gezocht naar de filmpjes ervan maar ook nog niet gevonden:p ach ja t maakt me niet zoveel uit ik koop die blokken toch niet..

Euh, het was ontopic hoor, over de blokken die ze daar verkopen...

Maar er is dus geen winkel, en ik denk niet dat ze het waarderen als men foto's maakt van de afhaalplek(ken) als ze ook niet graag per mail commentaar geven. Ze blijven liever wat uit de aandacht, zo schijnt.

Ben benieuwd wat de nieuwe EUregelgeving voor hun en hun spektakelverkoop gaat betekenen

Kan iemand kaas maken van die TXB blokken die er op hun site staan? Ik dacht dat het Tropic zou zijn, maar kan geen filmpjes vinden, ook niet zonder de 'X' in de zoekterm. En er staat 'Prime Fireworks' op de cakes waar een label op zit. Iemand die helderheid kan verschaffen, en de weg naar filmpjes? tnx ;)

Moet je toch iets beter zoeken, beste man.
Het zijn blokken van triplex en gewoon op youtube te vinden.
Die 2.5 inch blokken die vind ik mooi.
De TXB540 vind ik persoonlijk het mooist, omdat er aan het einde salutes in zitten. Met zijn 36 shots een leuk blokje voor 00.00uur. Hier de link: http://www.youtube.com/watch?v=2bzljzNhAHw

De TXB 539 is met zijn 25 shots een mooie opvolger, maar dan zonder de salutes. Hier de link : http://www.youtube.com/watch?v=LMOGOgnL7Ws

Had jij wat verder mogen lezen, beste kerel, om er achter te komen dat we dat al duidelijk hadden gekregen ;)

Iemand die meer weet over de volgende blokken?:
Reference: W/Vulcan Red blom wit titaniumVULCAN RED BLOM WIT TITANIUM - 49 SHOTSCaliber 50 mm
Vulcanredblomwittitanium.JPG

Reference: U/1/epibru/75-15-ASS
SUPER BATTERIJ 3" - 15 bommen - Verschillende kleuren
Kaliber 75 mm

Epibru75-15.JPG

Iemand die meer weet over de volgende blokken?:
Reference: W/Vulcan Red blom wit titaniumVULCAN RED BLOM WIT TITANIUM - 49 SHOTSCaliber 50 mmimage

helemaal verkeerd gespeld. Red Plum and Thunder moet dat zijn. Dit is een 2inch 49S blok met rode palmen afgewisseld met Salutes. Een heel leuk blokkie. Maar ik denk dat je er bij Euro Pyrotechnie dan al snel rond de 250-300 euro voor mag betalen.

Het is net wat je er voor over hebt . Zo simpel is dat . Ik heb zelf ook wel eens de hoofdprijs voor een blok betaald gewoon omdat ik het er voor over had . Heb je het er voor over moet je het gewoon doen .

Is er ook een filmpje van die triplex 2''?

@Redbaron: Heb je dit blok live gezien? Zoja, zijn de knallen een beetje te vergelijken met de oude colourfull salute van bonbridge?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan