Euro-pyrotechnie

Ik oordeel idd over de site, aangezien deze regelmatig geupdate werd. Maar idd om het zeker te weten moet er ff gemailed of gebelt worden.

Jammer dat deze zaak hun mails niet beantwoorden:bonk: Al enkele keren een zeer nette mail gestuurd, maar steeds geen antwoord gehad. En ik had gehoord dat de man achter dit bedrijf Frans spreekt, nou dan maar liever niet bellen.

Ik hoop in ieder geval op meer duidelijkheid in de toekomst.

ze spreken gewoon nederlands als je ze belt dus dat is geen probleem
de rede waarom ze niet op hun mails reageren is omdat mensen dien kunnen gaan posten op een forum ofzo

Ik denk ook niet dat je iets meekrijgt als je de bestelbon invult. Je hebt vast de nodige papieren nodig wil je het kunnen afhalen. Ik denk dat je het met alleen een KVK uitreksel het niet red.

Is iemand hier uberhaupt al eens geweest, en hoe is daar de voorraad? Kan bij Alpeco alles wel meekrijgen dus dan zou het daar toch ook moeten kunnen zou je denken. Kortom is het een bezoek waard?
Ltrz

Die 9x4"" staat er al jaren op voor dezelfde prijs trouwens. Vind hem te groot/zwaar voor mijn achtertuin, maar ben wel benieuwd zoals bovenstaande poster of wij daar 'gewoon' kunnen shoppen...

Die 9x4"" staat er al jaren op voor dezelfde prijs trouwens. Vind hem te groot/zwaar voor mijn achtertuin, maar ben wel benieuwd zoals bovenstaande poster of wij daar 'gewoon' kunnen shoppen...

Ik heb een nette mail teruggehad met het verzoek om ze even te bellen, dus als ik meer weet laat ik het weten.

Zo schijnt het altijd te gaan hier: ze hebben liever dat je belt dan mailt, en spreken dan iets met je af om het te komen halen. Een winkel hebben ze niet, dus je haalt het bij een of andere garagebox.
Een groothandel die ook wat aan particulieren levert, zonder winkel maar met opslag. Zoiets. Beetje vreemd maar ze schijnen gewoon betrouwbaar te leveren. Zelf geen ervaring mee.

ondertussen hier al wezen shoppen en ben een uitermate tevreden klant! Super mooi assortiment als je wat meer uit te geven hebt, gewoon even bellen en verder geen problemen en nette behandeling.. Mooie producten )o.a. 4`blok in dien voorradig etc. je moet er ff wat voor over hebben maar dan heb je wel wat

papieren of iets dergelijks moet je gwoon ff zlf regelen, wil je nou iets hebben of nie= vraag gewoon ff wat je nodig hebt, net als vroeger bij alpeco

1 ding zeg ik niet luisteren naar hem je hoeft geen schietvegunning te hebben gewoon net als bij alpeco kvk brandblusser enzo.

Laatst bewerkt:
Hallo.
Weet iemand het het adres waar je mogelijk ken afhalen?.
Zie namelijk 2 adressen staan.
Brussel

Kapelle o/d Bos

De rest van hun producten lijkt toch zo bij Alpeco vandaan te komen (+ paar euro) ...

Hoe was het ook alweer, is Alpeco uit eigen beweging gestopt met de verkoop van die 4"" of was het (nieuwe) wetgeving? (Wat dit dus zelfs voor Belgische begrippen illegaal maakt)

Back
Bovenaan