Euphoric Happiness [Festival Show-150-Gold]

Dat hoop ik ook ik vind hem niet mooi overkomen op de eerste beelden. Een beetje magertjes allemaal.

Dat was mijn 1e gedachte ook.
Maar weet ook dat er erg veel verschil zit tussen kwaliteit camera.
Deze is met een cam/instelling gefilmd.
Kijk maar naar de sunbeams,die zien er weer stukken beter uit wat betreft film.

Gr
Evolution Fireworks

Helaas is ook hier de kwaliteit van de film niet geweldig.
Wij hopen z.s.m. een betere kwaliteit beeld te kunnen tonen.

Verder zal de laatste cake uptempo worden met een agressievere crackling!

gr
Evolution Fireworks

Wanneer verwachten jullie een film te hebben van de versie zoals deze daadwerkelijk geleverd wordt?

Niet helemaal eens met sommigen, ik zie hier wel wat potentie - zitten een paar leuke effecten in, maar omdat de film niet top is, kan er alleen echt iets zinnigs gezegd worden na een winkeldemo waar productie wordt geschoten te bezoeken.

Ik zie hier geen potentie in. Totaal geen tempo, geen WHOW-moment kunnen ontdekken en de effectgrootte lijkt ook tegen te vallen. Mijn conclusie: saai. Nu maar afwachten of de uiteindelijke productversie + straatfilmpjes mijn mening kunnen veranderen.

Nadat ik deze had afgestoken, begon ik al te balen dat ik de andere twee evo boxen niet in me collectie had.
Vond hem super, filmpje zal ik nog wel online gooie

De diverse boxen zijn nagenoeg uitverkocht.
Dit nieuwe productie zal 2.5cm hogere tubes krijgen en mogelijk wat meer lift zodat het probleem met de te laag brandende sterren opgelost zou moeten zijn.

Gr
Evolution Fireworks

Zijn er meer liefhebbers die deze box hebben gehad?
Ik heb deze namelijk zelf ook geschoten en vond hem net als vele in de straat goed.
Wil graag meer recenties hebben daar deze nu een beetje ondergesneeuwd word door het succes van de Spectacle serie.

Gr
Evolution Fireworks

Zijn er meer liefhebbers die deze box hebben gehad?
Ik heb deze namelijk zelf ook geschoten en vond hem net als vele in de straat goed.
Wil graag meer recenties hebben daar deze nu een beetje ondergesneeuwd word door het succes van de Spectacle serie.

Gr
Evolution Fireworks

Ik vond deze in de straat ook goed. Ik vind persoonlijk die 120 versie mooier maar dat
is mijn smaak verder was dit ook gewoon een toppertje :)

Back
Bovenaan