Euphoric Happiness [Festival Show-150-Gold]

Ik heb bij Orthen ook de 2015 variant meegekregen, ben erg benieuwd!

Morgen eens kijken als ik de kooi eraf hebt
Op de om doos staat 15, staal om de kooi ook beetje verroest..
dus verwacht dat het wel goed komt :)

Laatst bewerkt:
Stond er nog een paar pallets 2015 in een donker hoekje bij evo. 3 jaar gelden zijden ze dat alles bijna op was. Ik ben er wel blij mee. Had ik er maar meer gekocht voor die 65 euro.

Bij het uitpakken kan ik erachter dat ik een geel blauwe doos heb. De versie van vod 2016.
Vorig jaar had ik wel de paarse doos. Was al super. Nu die wat lager gaat, nog mooier :-) dl

Had 2x de 2015 versie, deze 12 cakes doorgelont als A+A -> B+B -> C+C etc. Echt een prima box voor de freakprijzen en zeker met die heerlijke fluiters tussendoor. Stijg hoogte was prima zeker niet te hoog maar ook echt niet te laag was zeer positief verrast dus zou hem zo weer nemen mocht er nog ergens een boxje zijn overgebleven.

Heb deze ieder jaar in de collectie,vind het een mooie box om er bij te hebben. Dit jaar ook de 2015 versie. Hij blijft gewoon goed,vooral die fluiters zijn lekker. Tussen de huizen op het pleintje voor de deur klinken ze heerlijk op je trommelvlies

Eigenlijk echt heel tevreden over Evolution maar deze box was toch wel de domper van de avond. Burst waren tegen plofjes aan, spreiding van de boeketten was ook zeer matig al met al niet een hele beste cake. Misschien vanwege het meeste wat geschoten werd 30mm was maar evengoed de 2016 is zeer matig.

Was voorafgaand aan de jaarwisseling wel benieuwd wat nou de adder onder het gras moest zijn bij deze cakebox want kocht hem voor 65 euro in de voorverkoop en dacht dat er wat mis mee moest zijn. Ik kreeg de 2016 versie hier van mee en die is mij zeer goed bevallen. Ik heb deze afgestoken rond 22.00 toen het nog goed los moest barsten maar deze had na 12 uur ook niet misstaan. Effecten waren goed gevarieerd en het tempo was leuk. Voor het geld veel schoten en de fluitsalvo´s tussendoor waren natuurlijk de aandachttrekkers. Mocht deze weer voor een lage prijs in de verkoop komen dan zou ik de Euphoric Happiness zeker aanraden.

Even een vriendelijke kick in de festival show boxen van Evo. Heerlijke boxen waren dit, blijft jammer dat ik ze zelf nooit heb kunnen schieten.

Welke vonden jullie het mooiste? en zijn er tegenwoordig nog boxen op de markt die kunnen tippen aan de Festival Show / andere Evo 100sh 30mm blokken? Volgens mij zijn het er maar weinig hoor...

Back
Bovenaan