Euphoria [Box]

Wat een topper van een box. De hype rondom Evolution is terecht.
Loeiharde burst, er waren bombettes bij die de hardste klappen van de avond gaven.
Stond ik aardig van te kijken, kwam boven de connector box van Piromax.

Tempo perfect.
Samen met de 4 Seasons de topper van de avond.
Hopelijk kan deze kwaliteit behouden blijven.

Mooie bak zeker met zijn 2 tegelijk , gaat er goed op .
Hierna volgend de 2 bakken van china red de strictly reach for freedom.

Deze box verdiend wat mij betreft echt wel credits. Het is echt een vette bak uit het evolution assortiment. Deze box schiet een tikkie rustiger dan andere producten maar wel in salvo's. 30mm bombettes zorgen voor mooie grote effecten in de lucht. Het tempo in combinatie met de boeket grootte maakt dit een prima product voor afsteken in de vooravond of als 1 van de eerste boxen na 00:00 uur. Met deze box kun je lekker rustig opbouwen.

Wat een top bak is dit! Net als voor de Ecstatic is hier vrij weinig aandacht voor.. snap dat niet, zijn toch echt 2 klasse bakken. Heb ze alle twee op mijn verlanglijst staan:D

Wat een top bak is dit! Net als voor de Ecstatic is hier vrij weinig aandacht voor.. snap dat niet, zijn toch echt 2 klasse bakken. Heb ze alle twee op mijn verlanglijst staan:D

Helemaal mee eens!! Daarom heb ik de Ecstatic al besteld haha. Maar het zijn duidelijk de ondergeschoven kindjes!

Ik wacht tot ik ze kan bestellen in Haulerwijk :D Morgen komt er weer een aanvulling op de website dus ik hoop dat ze erbij zitten.

Ik wacht tot ik ze kan bestellen in Haulerwijk :D Morgen komt er weer een aanvulling op de website dus ik hoop dat ze erbij zitten.

Hoop het ook voor je! Ik heb m bij Orthen besteld. Ben heel benieuwd. Twijfel wel of dit boxen zijn die voor of na 12u geschoten "moeten" worden. Zonde als ze verdwijnen in de meute maar ook zonde om dezen op hét moment niet te schieten:p

Wat zou jij doen?

Deze box kan je gerust na 12 schieten. Heb ik afgelopen jaar ook gedaan. Na een aantal rambakken achter elkaar is dit even een rustmoment

Gewoon om 12 uur afsteken wat jij het mooiste vind, dat doe ik ook. Of het nu ramt of rustig schiet dat maakt mij niks uit. :)

Zeker waar! Wil alleen niet dat ie wegvalt tegen het geweld van m'n andere boxen.. haha

Blijft toch leuk deze voorbereidingen, ookal duurt nog zo lang!

De Euphoria 100sh van Evolution & Zena cakebox 144sh.

Wel grappig dat je op dit filmpje duidelijk ziet hoeveel groter de boeketten van de Euphoria zijn t.o.v. de Cakebox, ook al schieten ze hoger.

Jammer van de mist alleen.

Ik zie hem op de schietlijst staan in 7kamp aanstaande vrijdag, ben benieuwd hoe ik hem live ga ervaren.

Stookmaat Emiel had deze box op de kop weten te tikken :)
Echt een prima bak hoor! Hele fijne diverse effecten, en hij loopt vlekkeloos over.

Back
Bovenaan