Eten en drinken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
kerstavond gaat het bij ons al beginnen met de lekkernijen. We beginnen dan nog redelijk gezond, ik zelf denk aan rode kool met Hema rookworst. S'avonds nemen we meestal iets makkelijks, denk aan chipjes/nootjes. Daarnaast heb ik nog een Cohiba Behike BHK 56 sigaar die dan in de brand gaat i.c.m. Aberfeldy 1994 Signatory Cask Strength 55.7% whisky.

1e kerstdag eten we s'middags een spekrollade (2 kilo :bonk:), die we altijd speciaal laten maken bij een slager. Dit gaat i.c.m. Château Lamothe Haut Medoc. S'avonds gaan we gourmetten, weet nog niet precies welk vlees we zullen hebben maar het gaat sowieso weggespoeld worden met Torres Gran Coronas.
S'avonds ga ik denk aan de Licor 43, iets zoets vind ik altijd wel lekker na zo'n lange zware dag :rolleyes:.

2e kerstdag moet ik overdags werken en neem ik dus gewoon een paar boterhammen mee :p. S'avonds gaan we wederom gourmetten en dan ga ik een Châteauneuf-du-Pape Rouge nuttigen. S'avonds ga ik denk wederom aan de licor 43 of misschien Bacardi Oakheart met 7up (ff kijken waar ik trek in heb).

Met oud en nieuw eet ik eigenlijk de hele dag oliebollen die mijn moeder zelf bakt. Verder drink ik veel energy drankjes om door te kunnen gaan. Heb met oud en nieuw nooit zoveel tijd om rustig te eten en te drinken aangezien ik andere dingen te doen heb. Voor 00:00 heb ik in ieder geval al 2 flessen Martini Asti staan, m'n ouders houden niet zo van bubbels maar de zoete smaak van de asti kunnen ze wel aardig hebben. Meestal neem ik laat in de nacht nog een slaapmutsje. Heb nog een ongeopende C by Courvoisier cognac staan :idea:.

Wat een verhaal. Leuk om te lezen! :D

Bedoel je de Fontanafredda Moscato d'Asti? Heb deze zelf nog nooit gedronken:rolleyes:.

Jazeker das wat mij betreft de lekkertse en hij is een beetje een allemans vriend(dus de moeilijke drinker mensen die niet zo van de alcohol zijn vinden dit toch lekker weg drinken).en mocht er wat over zijn hang een thee lepel in de fles en na twee dagen in de koelkast zit er nog prik in(italiaanse bar truc)werkt echt kan het alleen niet uitleggen waarom.

Gisteren een appelbeignet op. Man, wat smerig. Hele dag last van gehad. Dat wordt hem niet meer dit jaar.

Laatst bewerkt:
Haha neem dan een bananenflap(ik ben al een eeuw niet buiten de deur geweest)toen ik dat zag moest ik ff lachen maar ze zijn lekker

Ja die figuur had allerlei uitvindingen op bal/flap toestanden, waren trouwens welaan de prijs lijkt wel of iedereen binnen een jaar zijn mercedes wil verdienen:wink:

Ja Sommige prijzen zijn echt belachelijk haal wel gewoon een zak bij de C1000 voor een paar centen.
Zijn niet echt lekker,maar gewoon even in de oven en een bus poedersuiker er over gaat het best.:p

Mee eens soms heeft je wijze mamma gelijk doe maar gewoon doe je al gek genoeg, toen ik klein was ging iedereen naar de camping en was BLIJ nu moeten vele 3 keer per jaar naar de maledieven en zijn ze nog niet happy.

2 jaar terug hadden we een brut rosé champagne uit Duitsland die koste maar 2,29 per fles of zo.
Dachten toen van zal wel niks wezen,maar was nog best lekker en niet duur.:p

2 jaar terug hadden we een brut rosé champagne uit Duitsland die koste maar 2,29 per fles of zo.
Dachten toen van zal wel niks wezen,maar was nog best lekker en niet duur.:p

Champagne uit duitsland:copper:stoute jongen dat maggie nie zeggen champagne komt alleen uit frankrijk jij had duitse bubbels vast ook wel lekker.

Ehm ik heb misschien een ideetje als we nou is posten wanneer we n goede oud en nieuw actie zien dat we die hier dan posten en dan bij welke supermarkt.

Ehm ik heb misschien een ideetje als we nou is posten wanneer we n goede oud en nieuw actie zien dat we die hier dan posten en dan bij welke supermarkt.

Dat was de intentie ook, elkaar helpen de goede deals te achterhalen. Alleen uitkijken dat het geen spam gaat worden.

Kan wel even beginnen.

Deze week bier:
Ah: Heineken
Plus: Amstel
Bas/Digros/Dirk: Hertog Jan en Grolsch
Jumbo: Grolsch

Coca Cola:
Bas/Digros/Dirk
Jumbo

Gemarineerde kipfilethaasjes (aanrader, gisteren zelf getest! Lekker bij gourmetten)
Bas/Digros/Dirk

Normale kipfilet:
AH

Toastjes:
Dirk/Bas/Digros. Twee voor de prijs van een.

Cava brut
Aldi

Al die bol/bal/flap dingen kunnen mij gestolen worden, ooit eens zo ziek van geweest dat ik het er helemaal mee gehad heb. En nee dat lag niet aan de alcohol , was toen net 11 of 12 en heb daar voor mijn leven lang een trauma overgehouden aan deze met olie vol gelopen deegwaren. Bleeh , voel me nu al naar als ik er aan denk.

Biertje met een lekker droge friese of groningse metworst , daar worden we vrolijk van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan