Jupilerfreak
Banned
kerstavond gaat het bij ons al beginnen met de lekkernijen. We beginnen dan nog redelijk gezond, ik zelf denk aan rode kool met Hema rookworst. S'avonds nemen we meestal iets makkelijks, denk aan chipjes/nootjes. Daarnaast heb ik nog een Cohiba Behike BHK 56 sigaar die dan in de brand gaat i.c.m. Aberfeldy 1994 Signatory Cask Strength 55.7% whisky.
1e kerstdag eten we s'middags een spekrollade (2 kilo), die we altijd speciaal laten maken bij een slager. Dit gaat i.c.m. Château Lamothe Haut Medoc. S'avonds gaan we gourmetten, weet nog niet precies welk vlees we zullen hebben maar het gaat sowieso weggespoeld worden met Torres Gran Coronas.
S'avonds ga ik denk aan de Licor 43, iets zoets vind ik altijd wel lekker na zo'n lange zware dag.
2e kerstdag moet ik overdags werken en neem ik dus gewoon een paar boterhammen mee. S'avonds gaan we wederom gourmetten en dan ga ik een Châteauneuf-du-Pape Rouge nuttigen. S'avonds ga ik denk wederom aan de licor 43 of misschien Bacardi Oakheart met 7up (ff kijken waar ik trek in heb).
Met oud en nieuw eet ik eigenlijk de hele dag oliebollen die mijn moeder zelf bakt. Verder drink ik veel energy drankjes om door te kunnen gaan. Heb met oud en nieuw nooit zoveel tijd om rustig te eten en te drinken aangezien ik andere dingen te doen heb. Voor 00:00 heb ik in ieder geval al 2 flessen Martini Asti staan, m'n ouders houden niet zo van bubbels maar de zoete smaak van de asti kunnen ze wel aardig hebben. Meestal neem ik laat in de nacht nog een slaapmutsje. Heb nog een ongeopende C by Courvoisier cognac staan.
Wat een verhaal. Leuk om te lezen!