Estallar

Zeker lekkere rammer! Ook prima boeketjes en lekker gemixed. Ik vind het een verbeterde versie van de goede ouwe!

Fluiters, salvo's met goede knallen en wat crackling...
Prima combinatie!
Zie deze nu pas, snel even bij mijn verkooppunt spieken :cool:

Ben echt fan van dit ding hoor, volgend jaar maar eens kijken of ik wat budget vrij kan houden voor meerdere van deze. Het lijkt een hele fijne upgrade van de 100s Asian Thunder Cake waar we er ook tal van hebben gezien, blij dat we weer zoiets terug hebben nu!

Helaas niet gefilmd vanavond bij de Gelderse Vuurwerkhal maar presteerde opvallend goed. Had een betere burst dan ik had verwacht. Degene die deze cake hebben besteld zullen er geen spijt van krijgen

Volgend jaar op de wensenlijst. Heb hem vaak in de digitale winkelwagen gelegd, maar toch weer terug in de digitale schappen gelegd. Net te veel twijfels... Iemand die foto's wilt maken als het product binnen is?

Aanrader, veel geweld, burst zeer prima voor NL begrippen. Filmpje volgt! Effecten inderdaad zoals product film.

Dit was een prima cake, als 2e geschoten in het 18.00 showtje, kwam beter over dan de magnum salute box

Hij was weer als vanouds goed. En iets meer kleuren sterren erin vond ik ook leuk. Knalde ook prima.

Had hem gewonnen, helaas geen filmpje maar zoals hierboven al gezegd word absoluut de moeite waard!!

Back
Bovenaan