Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Als ik op formaat een box uit zou moeten kiezen, dan liet ik deze staan. Maar zo zie je maar, kleine box maar prachtige uitwerkingen!

Laatst bewerkt:
Klopt, hele vreemde plek inderdaad. Maar goed, verder een erg dikke bak vind ik.

Vopr degenen die hem hebben... het lont zit verstopt aan de binnenkant... ik heb dat als volgt opgelost;

Bekijk bijlage 51727

Ahh mijn dank is groot. Ik had gisteren de doos al open gemaakt en zag alleen de stickers met welke cake het was, maar kon geen lontje ontdekken. Wilde strak op verder onderzoek uitgaan, maar dat hoeft dus nu niet meer. :thumbup:

Vopr degenen die hem hebben... het lont zit verstopt aan de binnenkant... ik heb dat als volgt opgelost;

Bekijk bijlage 51727

Was dat ook batch 2019? Had hier 2x de 2019, beide de lonten gewoon bovenop, reserve lont niet zichtbaar.

Mijn ervaring: hele dikke aanrader. De effecten waren super strak en breed. Breder dan op de video hierboven, althans, zo leek het. Qua effecten leek hij me zo goed als identiek aan de 2018 versie.

Wat een geweld komt er uit dit kleine compound boxje zeg. Al indrukwekkend op de filmpjes, waar door ik hem heb besteld, maar in het echt verbluffend goed en indrukwekkend.

Cake 4 ging niet af in deze compound.
De box schiet volledig in de fik alsof hij bewerkt is met benzine.
Eens hij volledig in de fik staat, ging cake 4 toch nog af.

Heel gevaarlijk doosje is dit.

Geen problemen mee gehad hier. Van wat ik er van kon zien en horen een erg goede box. Volgend jaar nog maar eens proberen

Dan is het waarschijnlijk een incident geweest, want ook hier was er niets aan de hand en presteerde hij super goed.

Voor mij toch wel de topper van de avond.
Ik vond het echt ongelooflijk dat dit allemaal uit zo'n klein doosje kwam.
Sierlijke effecten en flink harde burst.

Heb hem gekocht voor 5 tientjes. Geld dubbel en dwars waard.

Uiteraard zat het weer ook mee. Ik denk dat bij wind de effecten namelijk erg snel verwaaien.

Back
Bovenaan