Ervaringen met de Crown Collection

Deel hier jullie ervaringen met het merk Crown.

Ik zelf koop al 3 jaar Crown en ben er zeer tevreden over.
Vooral de losse potten!

grtss fireworkfreak :bye:

kom maar met alle mogelijke info want dit jaar wil ik voor het eerst crown kopen
heb al enkele dingen gezien en gelezen, maar wil nog meer weten want ben totaal onbekend met het merk.

Mijn buurman had vorig jaar 2 potten van Crown. Ik weet dat ie de Prodigy sowieso had, maar die andere kan ik me niet echt qua naam herinneren.
Het waren beide van die grote losse potten en echt supertof. Volgens mij waren ze ook beide fan-shape (misschien W-Shape?) en 1 ervan had gouden slierten die serieus tot de grond kwamen.

Ik wilde ook wel Crown, maar dan moest ik in een andere plaats afhalen enzo en dat wilde niet lukken zonder vervoer. Was mij net iets te ver om te fietsen. :wink:
Als ze dit jaar weer hebben moet ik toch eens gaan kiezen.

:bye:

Eey jah de prodigy is inderdaad een aanrader, maar als je vuurwerk zoekt dat langer duurt dan zou ik wel een andere pot nemen.

Ik vond de coconut heaven wel erg mooi: zilveren Palms op mooie hoogte(10.50)
ik vind de prijs ook erg meevallen. :)
maar het is zeker waard om een crown dealer op te zoeken! :D

grtss fireworkfreak

Ik heb coconut heaven een X gezien, dat is egt een aanrader.
Bij de dealer die ik ken kost die ong. €10,- en dat is hij zeker waard!

GrtZ :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
indd Jeko.

Zijn er ook mense die nog ervaringen hebben met een paar pijlen van de crown collectie.?

Ik ben van plan om een paar pijlen te gaan kopen :)

grtss fireworkfreak :bye:

jazeker... je hebt de zogenaamde hamer rockets van crown zien er vet uit maar niet kopen ( zijn egt slechte pijlen en duur ) en het dominator pakket van crown is ook niet echt goed, maar wel leuk is het pakket 'double break'', dat is een pakket met 7 bolpijlen tot 40 gram ( 32 euro ).
van crown potten zijn de paradise potten aanraders ( 27 euro en voor NL begrip egt groote potten ) de mantronix is echt 1 die je moet hebben met oud en nieuw ( 23 euro ) en de 2 wonderfull zijn ook mooie potten ( 27 euro ).
de flowerpower is ook altijd leuk.( 5 shots ''candle'' 5 euro ).

Edit::
hier een link naar een site met veel info over crown vuurwerk ( vuurwerk volders..filmpjes )
www.broekhoff.nl

adios kruitsnuiver :devil:

Laatst bewerkt:
Bij de crown dealer die ik ken, hebben ze ook pijlen genaamt 'Triple-X' ikm heb er veel over gehoort. . . en vooral goede dingen over gehoort! :cool:
Het zijn 3 redelijk grote vuurpijlen voor €10.00 euro dus. . . :wink:

triple x zijn ok voor nl pijlen, die heb ik al wel eens gezien
weet iemand meer van de pakketten af en de goedkopere potjes? mantronix, 2 wonderfull etc zijn inmiddels allemaal wel bekend dacht ik zo

Jupilerfreak zei:
triple x zijn ok voor nl pijlen, die heb ik al wel eens gezien
weet iemand meer van de pakketten af en de goedkopere potjes? mantronix, 2 wonderfull etc zijn inmiddels allemaal wel bekend dacht ik zo

hier wat info over de crown pakketen:

-het orbital pakket is een goed gevuld pakket voor 57,50, er zitten 4 fonteinen in en 5 potten en wat pijltjes.

-het lunar pakket is een pakket met 2 fonteinen en 7 potten met vooral peony effecten er in en het pakket kost 39,95.

-het executive pakket is het grootste pakket die crown verkoopt en kost 115euro,
het pakket is goed gevult met 4 best grote potten 2 wat kleinere potten 5 kleine potten en 2 fonteinen,ook zit er een flower power in en het dominator pijlen pakket zit er ook bij.(als je deze koopt krijg je er een crown muts of pet bij :cool: :p )

-het starter pakket is een pakket vooral fonteinen en 1 goed gevulde pot, 1 flower power en een aansteekstokje:P ( ook hier krijg je er een pet of muts bij )

hier wat info over de ''goedkopere'' potjes:

-inferno kost 10euro, effect zilverkometen ontbranden in kleurendraaikolken.
-sonic kost 3,20, effect het zelfde als een romeinse kaars alleen dan in een potje.
-blinking delights kost 17,50, effect 64 verschillende tails worden afgeschoten in 1 minuut.
-golden dream kost 7,55, effect gouden staarten.

kruitsnuiver...

pijlen pakket dominator moet je nemen die is echt vet mooi
zijn niet de goedkoopste maar wel hun geld waard

rene306 zei:
pijlen pakket dominator moet je nemen die is echt vet mooi
zijn niet de goedkoopste maar wel hun geld waard

ik vond deze pijlen juist erg tegen vallen..
en 25euro vind ik echt te duur voor dit pijlenpakket

Laatst bewerkt:
kijk ook eens naar de sifu een mooie en zware pot met hele mooie efecten
geloof een 13 schots en is 200 grams pot

Zijn er nog mensen die dit jaar de 100 sh turbo box hebben gehad?
zoja dan zou ik graag jullie ervaringen horen want ik ben wel geintreseerd in dit blokje.

kruitsnuiver

kruitsnuiver zei:
hier wat info over de crown pakketen:

-het lunar pakket is een pakket met 2 fonteinen en 7 potten met vooral peony effecten er in en het pakket kost 39,95.

-het starter pakket is een pakket vooral fonteinen en 1 goed gevulde pot, 1 flower power en een aansteekstokje:P ( ook hier krijg je er een pet of muts bij )

kruitsnuiver...

ehm.. Lunar heeft maar 1 fontein (multi colour stars)
starterpakket heeft helemaal geen fonteinen volges mij behalve de vesuvius

Mijn enige ervaring met Crown is de Super 4.
4 superpotten met mooie uitwerkingen 13 shots voor 59,95.
Een aanrader van jewelste.

Verder is het er nog niet van gekomen om meer producten van Crown uit te proberen.
Misschien dit jaar.

:cool: :cool:

Ik heb afgelopen jaar 2x een Turbo Box mee mogen maken en vond ze echt helemaal top. Leuk tempo, toch redelijke boeketjes en dat voor zo'n prijs en zoveel schots. Erg leuk en zeker een aanrader naar eigen zeggen.
Ook heb ik de Zensation mogen meemaken, moet zeggen dat ie toch wel erg mooi is, maar zelf zou ik het geld er zeker niet voor over hebben. :wink:
Welke ik me ook nog goed herinner is de Matrix, ik zag hem en verwachtte er veel van en dit was ook wel het geval gelukkig. Mooie boeketten en toch ook groot formaat, ook goed variérende effecten.

Heb trouwens wel meerdere dingen gezien, maar kan ze me niet zo heel goed herinneren qua effecten per ding. Ik kan wel zeggen dat deze collectie zeker mooi vuurwerk bevatte, de pakketten waren ook erg goed met gevarieerde stukken vuurwerk. Ben er zeker over te spreken.

De prijzen wist ik niet precies van al die producten, wellicht dat dat nog uit zou maken in mijn ervaring, maar denk niet dat dat veel zal verschillen, dat zit bij Crown vaak wel goed.

Heb ook de demo ervan in Soest gezien en zitten wel meer leuke producten tussen. De Super 4 beviel sowieso erg goed, net als de Xtra Vaganza ofzo. Ik weet niet wat alles nou precies deed per product aangezien ik het zelf nooit koop en er dus niet veel vanaf weet, maar het merendeel wat ze schoten was kwalitatief toch leuk vuurwerk. Nadeel op een demo is wel de gigantische afstanden tot de potten en dat ze meerdere tegelijk doen waardoor iets mooier lijkt dan ie dus daadwerkelijk is. :wink:

Ik hoor goede verhalen over de "mantronix", aleen welk tempo schiet dit cakje nou? Van langzaam naar snel of een snel/zacht tempo?

En hoe lang duurt dit blokje?

Laatst bewerkt:
De mantronix is een heel leuk blokje, heb die ook meegemaakt zoals op de foto te zien was. Het begint heel rustig, bouwt een klein beetje op in het begin en op een gegeven moment gaat ie over in een ontzettend snel tempo. Het is dan puur volop die pijltjes de lucht in pompen en geeft echt wel een kick om even te zien. :)

Back
Bovenaan