Ervaring met Rubro Vuurwerk

Voor mijn gevoel nemen de galspuwers op Rubro met de dag toe... En dan moet de verkoop nog beginnen!
Als iedereen na oudjaar bijna al zijn producten heeft is er niks aan de hand!

Ik stel dus voor dat gewoon lekker afwachten en dat discussies tussen winkelier en leverancier lekker achter de schermen plaats vinden. Kan er totaal niet bij dat sommige winkeliers disuccies willen aangaan via een forum.. Maargoed, just my 2 cents!

Fijne verkoopdagen allemaal en dat we maar een hoop mooie producten krijgen!

pyro-freak

Wat een stel bemoeizuchtige kinderjes zijn jullie toch. Wacht gewoon lekker af of je al je spulletjes netjes hebt gekregen en kom 2 januari terug met je reactie.; Ik als logistiek manager weet hoe moeilijk het is om winkels te bevoorraden en dat vaak de bestelfouten bij de klanten zelf ligt (winkeliers in deze) De kindertjes hier bemoeien zich met zaken tussen de winkelier en importeur terwijl ze dan ook nog menen overal vanaf te weten. Ik erger me steeds meer kapot aan de internethelden hier.

Rubro is voor mij nog steeds een van de beste importeurs die veel overheeft voor de freaks. Bedenk wel dat wij freaks maar een hele kleine selectie zijn van alle kopers.

Maar jij gaat nu een oordeel geven over iets waar je de details niet van weet en je put uit je eigen ervaringen over dat het vaak bij een winkelier fout gaat. Er zal heus wel ruis zitten op de lijn tussen de importeur en de verkoper maar ga nou niet oordelen. En de term "KINDERTJES" getuigd nu ook niet echt van respect. Ze zullen zelf de oplossing moet vinden en de belangen van de twee partijen zijn ook verschillend.

In mijn ogen is het gewoon simpel. Wat je niet hebt kan je niet verkopen dan moet je zowel als winkelier en als importeur gewoon weten, dus pas je software daarop aan, geen voorraad geen verkoop via internet. Zorg voor een goede koppeling tussen voorraad en bestellingen. dat is toch een wat ik van een logistiek manager mag verwachten als antwoord.

met vr groet

Een KINDERTJE

Ons aanspreekpunt zal 28december de winkelier zijn en niet Wim of iemand anders van Rubro, de kans is dan ook groot dat de winkelier de verantwoording bij Rubro legt, ongeacht of dat terecht is of niet.
En die zal zeggen "ja helaas, maar...", en dan hebben we nog niets. En als Rubro wel aardig verkoopt zal het ondanks de klachten toch in het assortiment blijven.
Dan liever bij de bron klagen -indien van toepassing-, aangezien je dan zeker bent dat het aankomt.

RUBRO is nog steeds een van de weinige geweest die freaks zo hartelijk hebben ontvangen tijdens de demo. Inclusief hapje en drankje!! Mogen ze ook wel een beetje krediet hebben toch??:frusty:
En jij laat je overhalen door zo'n klein dingetje? Is gewoon een klein stukje service (a.k.a zieltjes winnen).
Ik sta liever 2 uur in de vrieskou te wachten op een demo, dan dat ik mijn vuurwerk niet geleverd krijg!

Ik wacht nog even geduldig af met mijn mening over Rubro tot al mijn spulletjes op zijn.
Wat ik wel jammer vond was de slechte bevoorrading waardoor ik de event 50mm en de super blinking willows moet missen dit jaar.goede vervangers dus dat scheelt.
Dus in plaats van met zn allen te zeuren en klagen en steunen kunnen we beter gewoon de lol van oudjaar maar in gaan zien geloof ik jongens...

Fijne jaarwisseling iedereen!

Ook ik heb gewoon de bestelde spullen ontvangen bij Harten 4 en Huisman. Nu ben ik wel erg benieuwd naar de prestaties in de straat, kan niet wachten.

Vanavond naar Huisman geweest en alles gehaald, prima ontvangst en alles was toppie in orde.
Alle Rubro artikelen binnen. Immortal gold, 4-seasons, Spirit of Beijing, Six Elements en al de rest keurig aanwezig dus geen gedonder met Rubro. Complimenten voor de vriendelijke ontvangst en hulp bij Huisman, ze zien me zeker terug.

Beste Rubro / Wim, bedankt voor de mooie jaarwisseling. Ik had weer een aantal (budget)toppers in mijn collectie. Absolute toppers wat mij betreft, de Heavy Legend Voltage, Heavy Legend Killer Instinct, Heavy Legend Super Blinking willows en de Secret Salute. Stuk voor stuk toppers!

Volgend jaar zeker weer een groot deel Rubro.

Dit jaar voor het eerst Rubro,naast diverse andere importeurs.
Voor mij persoonlijk staat Rubro op plaats twee samen met de nieuwe produkten van VWT,plaats één blijft voor Pronk vuurwerk.

Volgend jaar komen er zeker weer wat producten van Rubro bij,er zitten mooie producten tussen met een mooie prijs/kwaliteit verhouding zoals bv de Killer instinct.

Hier ook veel Rubro producten. Goede kwaliteit en prachtig spul. Heavy legend serie is buitengewoon aantrekkelijk. Volgend jaar zeker weer Rubro voor mij !

Dit jaar voor de 2e keer Rubro. De Heavy Legend serie blijft voor mij weer een topper, en was ook erg onder de indruk van het Buurtassortiment. Geen weigeraars/productiefouten gehad, alleen klapten sommige bombettes wat laag. Verder echt niets anders dan lof!

Dit jaar voor de 2e keer Rubro. De Heavy Legend serie blijft voor mij weer een topper, en was ook erg onder de indruk van het Buurtassortiment. Geen weigeraars/productiefouten gehad, alleen klapten sommige bombettes wat laag. Verder echt niets anders dan lof!

Ook bij mij was het top had de Event 4 seasons en Buurtassortiment en delicious thunder en het was helemaal top met grote boeketten en harde burst, nix geen weigeraars. Uitmuntend!! Komend jaar weer.

Ook hier in ruime mate RUbro gestookt en alles was TOP! Grote effecten en zeer goede bursts.

De Event serie stal de show. Ik had wegens het tempo de 4 seasons als afsluiter en dat was een Topper.

Het was gister allemaal prima vuurwerk, met de prestige als hoogtepunt. Maar het was niet meer zoals vorig jaar zo onderscheidend t.o.v. de rest. De concurrentie is vooruit gegaan (royal,broekhoff,Vuurwerkvisie) terwijl rubro in mijn ogen is blijven stilstaan, ondanks ze een aantal leuke nieuwe producten op de markt hebben gebracht.

Ook al voldeden knallers en fluitpijlen niet aan de verwachting, alle grote cakes deden dat ruimschoots! Bedankt, Rubro!

Bij deze wil ik Wim, die veel kritiek te verwerken heeft gekregen de laatste tijd, bedanken. Het was weer super kwaliteit! Ik vond de heavy legend serie super, vooral delicious thunder finale cake, en de immortal gold met het buurtassortiment waren de pareltjes! Bedankt rubro. nummer 1 voor mij!

Wim bij deze erg bedankt voor al het moois van dit jaar.
ondanks de ophef over de secret salute was dit weer een ware topper.
niets mis mee in mijn ogen,
ook de event boxen waren super! de immortal gold per 2 was grandioos.
toch gaat mijn voorkeur uit naar zulke boxen met enkel salvo's
Ook dit jaar gaat rubro vuurwerk zeker in mijn collectie komen!

Heb de Spiderking en Super Blinking Willows afgestoken gisteren. Prima cakes! Zeker weer een paar leuke producten erbij,in het assortiment van Rubro,:) Dit jaar maar is billen bloot? Lief bedoeld,:)

Back
Bovenaan