Eruptor [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 864
Artikelnaam: Eruptor
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 255,6 gram
Aantal Schoten: 17 schoten
Effectomschrijving: 1 fountain, 1 Salvo of crackling rain, 1 mega salvo of titanium willow
Tijdsduur: 33 seconden
Stijghoogte: +/- 30 m.
Richtprijs: 27,50
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

1399.1437133122.png

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijs is net aan, maar wat zou dit leuk zijn om af te steken, iedereen gaat denken, gaap alweer n duur fonteintje. Oh hey wat is dat xD

Deze dit jaar geprobeerd en zeer positief verrast!
De uitwerking is namelijk groot!
Dat begint al bij de fontein. Ik had gewoon een gemiddelde crackling fontein verwacht, maar hij was echt groot. Zeker net zo groot als het crackling van de Vulkan X van Wolff, zo niet groter.
Ook de 2 salvo's die volgen zijn groot. De tweede vulde de hele lucht.
De prijs mag dan fors zijn, maar de uitwerking is dat ook.
Wat mij betreft een aanrader!

Ik heb nog een filmpje waar alleen de fontein in beeld is. Misschien dat iemand van mijn gezelschap ook nog de boeketten heeft gefilmd, dat zal ik even vragen. Filmpje volgt dus later.

Eddy.

heb 4 van deze gekregen als vervanging voor de ruff ride van freestyle. Ik kende ze beide niet maar ben over deze zeer tevreden.

Hier mijn filmpje.
Helaas dus alleen de fontein in beeld. De boeketten kan ik van zeggen dat beide salvo's, maar vooral de tweede, groot zijn. :)

Eddy.

Echt zo jammer dat dit verrassende potje niet meer geproduceerd word. Dit jaar als finale voor mijn 18 uur mini project gebruikt. 8 Eruptor @ once was de bedoeling.

Begint bij 4 minuut 6 seconden

Haha. Superleuk bakkie zeg. Adviesprijs wel teveel maar voor wat jullie ervoor betaald hebben prima.

Echt een super gaaf ding. Had 'm gratis bij mijn bestelling gekregen maar was echt onder de indruk. Heb er nu 3 in de bestelling staan voor komend oud en nieuw:D

Wat een vet product! Deze nooit gehad en opgevallen, maar ben niet de enigste aan de rustige topic te zien. Erg zonde ook dat ie er uit gaat.

Back
Bovenaan