EOD maakt honderden kilo's vuurwerk in woning onschadelijk

Tis willekeur en scoren voor de amti club legaal is ook aangeschoten wild.jongens ook hand in eigen boezem steken(ik ben kleingebruiker)maar velen hier hebben zich altijd vrij en veilig gevoeld,ook de gozer op rtl nieuws die over zijn hobby/verzameling van 1700 euri staat te ventileren.zo zijn er hier vele die bijna de virtuele deur open zetten voor de tegen club.

En waarom dan niet? Ze kunnen je ip koppelen aan een huisnummer. In feite heb je dan zelf het bewijs gegeven

Ze kunnen inderdaad op basis van een ip adres je huis achterhalen maar ze mogen dit niet zomaar doen.
Er moet echt voldoende aanleiding voor zijn om zo’n onderzoek te doen.
Dat zou in theorie dus een foto kunnen zijn met daarop een flinke collectie, of bijvoorbeeld een advertentie op instagram oid.
Deze liefhebber heeft gewoon de pech gehad dat ze tijdens de controle vuurwerk hebben gevonden en op dat feit krijgen ze toestemming om de woning binnen te treden

Ik word hier zo kotsmisselijk van, wie de fvck heeft ooit bedacht om dan maar op legaal vuurwerk te jagen? Doe even normaal zeg. Ga bedreigde meisjes serieus nemen dan, of ga desnoods aangiftes van gestolen fietsen behandelen, maar ga niet zo ziekelijk lopen doen om iemand zijn plezier te bederven.
De EOD voor een beetje legaal vuurwerk, doe is snel normaal!

"Ja, het is veel meer dan toegestaan." Maar die regel is zwaar achterhaald!
"Ja, het was doorgelont." Maar dat is toch ook de bedoeling?
"Ja, had je maar je aan de wet moeten houden." Ik vind dat je de overheden moet gehoorzamen, maar alleen als zij hun taak op een rechtvaardige manier uitvoeren. En dit is geenszins te rechtvaarden.

Dit moest er even uit, en ik hield me nog in.

klopt, maar raddraaiers heb je er altijd bij net als dat je idiote hebt die ik alweer op dumpert voorbij zag komen die vuurpijlen naar flats schieten etc en dat met gewoon legaal vuurwerk. Dat ligt dus aan de persoon zelf, natuurlijk hoort dat vuurwerk niet bij kinderen, zeker mee eens. maar denk dat als een fanaat echt wel weet wat hij doet dat je daar niet een al te groot probleem om moet maken. en daar bedoel ik mee kwa geschikte locatie etc waar hij geen slachtoffers etc kan maken.

Maar je moet ergens een grens leggen. Als vuurwerkcrew die grens niet trekt, zijn wij ook hier mede verantwoordelijk voor de negatieve sfeer die illegaal vuurwerk in de maanden vóór oud en nieuw met zich meebrengt. Vuurwerk ligt onder vuur (badum tss) omdat veel mensen dat maandenlange geknal hartstikke beu zijn, allemaal dankzij illegaal vuurwerk. Echter lijkt de grens tussen legaal en illegaal in de discussie te vervagen. Je bent tegenwoorden voor of tegen vuurwerk, er tussenin kan blijkbaar niet. Als liefhebber word je als PVV stemmende tokkie neergezet die het liefst het hele jaar door als de Plaaggeest van Bassie en Adriaan de boel terroriseert.

Ik hou van mooi vuurwerk op nieuwjaar, gezellig met vrienden en familie het jaar inluiden. Legaal vuurwerk kan daar prima in voorzien, en met freakacties van tegenwoordig hoef je ook niet meer de grens over voor een fatsoenlijke prijs/kwaliteit verhouding. Echter irriteer ik me mateloos aan illegaal knalvuurwerk en vooral het vandalisme dat ermee gepaard gaat. Ja, ook met legaal vuurwerk kan je onwijs vervelend doen, maar dat is niet het hele jaar door beschikbaar en men is op zoek naar een zo’n luid mogelijke knal. Tevens heb ik er eenmalig tijdelijke oorschade aan over gehouden, omdat iemand het nodig vond enkele nitraten vlak naast mij te gooien terwijl ik een cake aan het aansteken was. ‘Gelukkig Nieuwjaar...’

Ik ben bang dat het om lid ‘cougar’ gaat. 10 Daisy Beams volgens het lijstjes topic, en heeft op het laatst een Feuer Platte erbij gekocht, die ik ook op de foto zie staan: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?49477-Lijstjes-2018-2019&p=959302&viewfull=1#post959302

‘Parkstad’ komt overeen met de locatie.

Pfoe die kans is idd heel groot. Ik weet waar hij winkelt en toevallig had die winkel nog een hoop Daisy beams. Volgens mij als een van de weinigen in Nederland.

Als dit een freak van ons is die nu dus al zijn vuurwerk kwijt is ben ik wel bereid om een paar tientjes over te boeken. Als we dit met een paar man doen kan hij misschien nog wat blokken halen op o&n 's ochtends. (of alvast geld weg zetten voor de aankomende boete)

Als dit een freak van ons is die nu dus al zijn vuurwerk kwijt is ben ik wel bereid om een paar tientjes over te boeken. Als we dit met een paar man doen kan hij misschien nog wat blokken halen op o&n 's ochtends. (of alvast geld weg zetten voor de aankomende boete)

Misschien is er wel een winkelier die wat kan doen wat vuurwerk betreft? Of de desbetreffende persoon is er voor dit jaar klaar mee. Ik was er ook klaar mee 2 jaar terug. Alsnog 15 karton cakes weg gestookt die avond. Nu doe ik alles helemaal volgens de regels. Haal samen met vrienden vuurwerk. Alles netjes verdeeld tot 12 uur.

haha koetje is lekker op dreef in de reacties, wat een drama queen. beter gooit de politie even zijn kanaaltje offline :)

haha koetje is lekker op dreef in de reacties, wat een drama queen. beter gooit de politie even zijn kanaaltje offline :)

Hoe oud ben jij ? Je reacties raken in de meeste gevallen kant noch wal. Niet alleen in dit topic..

@moderators het is echt niet de bedoeling om op de man te spelen, maar ik irriteer me er mateloos aan de laatste tijd.

Hoe oud ben jij ? Je reacties raken in de meeste gevallen kant noch wal. Niet alleen in dit topic..

@moderators het is echt niet de bedoeling om op de man te spelen, maar ik irriteer me er mateloos aan de laatste tijd.

Klopt ik irriteer me ook mateloos aan die laurence overal heefd die cometaar op
Zelf is die zogenaamd een heilig boontje

Back
Bovenaan