Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Stel je niet aan kerel, het gaat hier om 'consumenten vuurwerk'. Of verwacht je direct een nieuwe Enschede?
Slaat nergens op dit.
Hoe oud ben jij ? Je reacties raken in de meeste gevallen kant noch wal. Niet alleen in dit topic..
@moderators het is echt niet de bedoeling om op de man te spelen, maar ik irriteer me er mateloos aan de laatste tijd.
Klopt ik irriteer me ook mateloos aan die laurence overal heefd die cometaar op
Zelf is die zogenaamd een heilig boontje
Als dit een freak van ons is die nu dus al zijn vuurwerk kwijt is ben ik wel bereid om een paar tientjes over te boeken. Als we dit met een paar man doen kan hij misschien nog wat blokken halen op o&n 's ochtends. (of alvast geld weg zetten voor de aankomende boete)
en ja ik probeer me aan de regels te houden omdat ik geen zin heb in het gezeik wat hier in het artikel beschreven wordt.
Hoe oud ben jij ? Je reacties raken in de meeste gevallen kant noch wal. Niet alleen in dit topic..
@moderators het is echt niet de bedoeling om op de man te spelen, maar ik irriteer me er mateloos aan de laatste tijd.
Zowat iedereen hier heeft meer dan 25kg.
Daarom werd ik ook zo kwaad dat sommigen zo blij worden als ze iemand pakken met vuurwerk.
Mijn voorspelling is uitgekomen.
Geniet van deze dagen jongens, en wens elkaar voor een keer het beste toe.
We zijn allemaal vuurwerk freaks.
En ja, ze proberen iedereen te pakken met die halve gare wetjes.
je mag ook wel meer dan 25kg kopen, je moet het alleen niet in je huis bewaren of vervoeren.
Het mag dus niet.
Natuurlijk wel, als jij alles gewoon in pakketjes van 25kg ophaalt en het spul in op verschillende adressen stalt ben je niet in overtreding.
Het mag dus niet.
je mag het niet voorhanden hebben. meer dan 25kg bestellen/kopen mag dus wel.
gewoon in gedeelten ophalen en onderbrengen bij verschillende personen waarmee je o&n viert.
Ik vind niet dat er veel verschil is tussen 8 huishoudens die 25kg per huishoudens zelf aanschaffen of dat ik alles aanschaf en verdeel onder 8 huishoudens. enige verschil is dat ik alles betaal![]()
Het kan zo inderdaad. Strikt genomen heb je alsnog 200 kg voorhanden als je om 12 uur met je zooi buiten staat.![]()