Jantjebeton1981
VWC lid
Sorry dat ik stoor, maar ik als normale inwoner van Nederland, vind dit echt het laatste onderwerp waar wij Nederlanders zorgen over moeten maken. 20 jaar geleden stond Olmert de pap astronauten, jumping jacks, romeinse kaarsen, en voor niet te vergeten liliput pijlen te bestellen. Ik werd ouder ging me oriënteren op het vuurwerk. Heel snel kwam ik als Limburger snel op België. Ik kreeg daar strijker. Dus midden in de proefwerk week naar Maaseik op de fiets. Wel tussen door even stoppen bij de zeeman want we hadden geen handschoenen en het wad koud. Nog geen 2 jaar later was ik er verslaafd aan, je kon alles krijgen in be. Toen ik volwassen was voor de wet dan haha stookte ik dikke blokken dikkke en dan ook echt dikke bolpijlen.Helaas zijn deze dagen voorbij. Ik ben nu oud op vw gebied. En ik kan jullie allemaal zeggen hou de traditie in ere en verwaarloos die niet. Ik hoop echt dat we samen deze traditie kunnen behouden. Ik geloof zo wel in legaal als profvuurwerk. Zolang je het maar naar vertrouwen gebruikt.