Enschede, Volkspark, 30-10-2011

Laten we wel ff duidelijk zijn, het is het heuveltje dat het dichst bij het vuurwerk staat toch? Want een paar jaar geleden, stond ik ook al zo ***lig te kijken welke van de twee het nou was, omdat het er maar aan ligt van welke kant je er op kijkt :D

Laten we wel ff duidelijk zijn, het is het heuveltje dat het dichst bij het vuurwerk staat toch? Want een paar jaar geleden, stond ik ook al zo ***lig te kijken welke van de twee het nou was, omdat het er maar aan ligt van welke kant je er op kijkt :D

Ik denk dat je gelijk hebt Pyro-Power.
Als je naar het vuurwerk kijkt is het iig het meest linkse heuveltje.
Al zullen er ook vast freaks voor aan staan.
Waarschijnlijk ook het heuveltje waar de meeste statieven en camera's op staan:)

Wie weet tot morgen.:bye:

Nee ik weet het, maar ik neem aan dat het wel daar in de buurt van de hoofdingang zal zijn?
Kom nooit in Enschede :p

Ik ben wel benieuwd welke 'verrassing' er dit jaar weer is.
Elke keer is er wel iets leuks dat ze nog niet eerder hebben laten zien in deze show.
We zullen het over een paar uur mee maken.

NL_1_19@vuurwerk.jpg

Waar kan ik mijn auto goed kwijt? Kan ik hem daar bij de tennisbaanparkeerplaats zetten, of zou die dicht zijn?
En waar is het beruchte heuveltje? :p

die kun je niet missen :p
Parkeren is wel een crime...gewoon ff een straatje inrijden en ergens parkeren doet wel wonderen...ik heb er zin in vanavond iig!

tot dan!

ik zet de auto altijd bij de Woonboulevard neer (Schuttersveld 50) is altijd plek..wel een stukje lopen idd maar dat is gezond zeggen ze :D
ik heb er ook zin in,altijd een leuke show.

tot straks :bye:

heb weer een erg goede/leuke vuurwerkshow gezien in het volkspark.
in het begin geweldige goede fonteinen/vulkanen heerlijk om te zien.
voor de rest natuurlijk veel Bonfireworks,en de goldendream blijft mijn nummer 1 :)
in de vorige show miste ik een beetje de gillers volgensmij,maar in deze show werd dat even goed gemaakt hoor,damn!! :cool:

leuke show wel iets korter dan normaal volgensmij? maar heb zeker genoten.
goed werk Dreamfireworks.

Ik vond het ook een leuke show, ik heb me prima vermaakt. Alleen werd hij veel slordiger geschoten als voorgaande keren. Nu zaten er wel heerlijke fluitmines in, maar miste ik toch de sequence van concussions. Daarbij kwamen sommige producten toch echt te vaak aan bod, zoals de silvertail to green crossette. Maarja, voor de thuisblijvers komt het filmpje vanavond online te staan!:)

Voor de ongeduldige mensen bij deze mijn youtube account, hij zit in de upload, alleen ben ik lekker pitten:p
http://www.youtube.com/user/DsNLFireworks

Laatst bewerkt:
Ben ook weer thuis. Wat een heerlijk showtje is hier met grotendeels consumentenvuurwerk in elkaar gezet.

Vrijwel alles van Bonfire was weer van zeer goede kwaliteit. Stuk voor stuk prachtige producten.
Golden Dream, tientallen te gelijk, wat een geweld!

Back
Bovenaan