Enschede, Volkspark, 30-10-2011

Leuke concussion in het begin, reactie van het publiek was onbetaalbaar. :) daarna een paar leuke blinkers en mooie vulkanen, ook opgesteld in rekken :)
Ook veel goud gezien. Wel iets in het begin, na een minuut of vier ging er iets op de grond fout leek het wel, alsof er bombette de tube niet uit wilde, en op de grond ontplofte. Verder iig veel waaier crossette's die net iets te veel gebruikt werden, en een beetje rommelige timing eigelijk de hele show door. Losse golden tails die hier en daar gebruikt werden. Een cake die door het steppen van dikke tails heen schoot etc. :sad:
Maar gelukkig wel een lekkere finale met veel salutes, fluitstages en golden brocade. :)

Waar ik nog wel benieuwt naar was, er was een moment waarbij er cakes werden geschoten, die nogal veel op de Rebel van Wolff leken. je zult het straks wel op de film van DsNl zien, maar ik ben wel benieuwt of dat een concumentenblokje was. Ik vond hem iig erg vet. :cool:

Laatst bewerkt:
Zeer goede show genoten vond jammer dat er niet meer werd gedaan met de concussions. Verder waren de fluitmines zeer dik echt super. Was zeker weer de moeite waard totdat je opeens ziet dat je band lek is en iets daarna hoort dat je moeders school in brand staat (De Wilbertschool).

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Tadaa! Kan max. nog een half uurtje duren voordat hij in HD beken kan worden, Enjoy:D *excuses voor het focusprobleempje op het begin*

Bedankt dat je zo snel je film hebt geupload Jaco!
Toch heel anders vanaf dit standpunt, vergeleken met waar ik stond.

Bedankt dat je zo snel je film hebt geupload Jaco!
Toch heel anders vanaf dit standpunt, vergeleken met waar ik stond.

het liefst stond ik iets meer naar rechts, zodat de shapes goed op beeld komen, alleen is dat niet mogelijk aangezien er allemaal lampjes hangen en die wil ik juist niet op beeld hebben;) en bij het hek sta ik er gewoon veel te dicht op.

Ik vond het ook een leuke show, ik heb me prima vermaakt. Alleen werd hij veel slordiger geschoten als voorgaande keren.
Dat viel me de vorige keer ook al op. Qua timing liep het toen ook al een paar keer in de soep.. zonde, het kan gebeuren maar is nu al wel vaker gebeurd, dat is jammer.

Die fluitcake is de earcatcher btw...vond ik persoonlijk ook erg goed trouwens...
Verder over de show...ja op zich was ie wel prima, alleen heb ik er genoeg op aan te merken...komt waarschijnlijk doordat ik er teveel gezien heb :p

Show werd idd slordig geschoten, ik heb helemaal geeen stepperbeelden met de kaarsen gezien zoals dat de vorige keer wel was...gemistte kans in mijn ogen, want dat is wel erg kicken altijd! Ook een goede afsluiting met concussions mistte ik, nu was het einde wel erg abrupt. Verder waren de producten wel prima, maar met wat er is geschoten kon je zoveel leuker een show in elkaar zetten denk ik. Kijk bijvoorbeeld eens naar de gouden finale...op een gegeven moment maakt het echt niet meer uit of je er nou 6 tegelijk de lucht in ramt of 16..het verschil zie je niet meer en het beeld wordt er alleen maar erg wazig van..

Verder heb ik me prima vermaakt hoor, heb weer lekker genoten :D

Vond het ook 1 van de minste shows in Enschede.
De vele croset candels begonnen mij wederom snel te vervelen.
Veel dingen liepen door elkaar, niet lekker getimed.

Wel veel mooi prodcuten genzien.
Het top punt vond ik wel de fluit mines op het eind, dat was geweldig.
Maar had dat dan met knal mines/cakes ondersteund.

die heb ik ook eigenlijk wle gemist ja....die colourful thunder cake...niet gezien volgens mij? Die big fantasy wel...toch wel een erg goede cake zeg!

nou mensen er is gekozen om juist veel te schieten meer als normaal en veel tegelijk er is zo .n beetje 600 kilo vuurwerk de lucht in gegaan kun je na gaan
.

Big Fantasy was echt een prachtcake. Heerlijk die willows met falling leaves.

Die andere knalcake kwam wel voorbij volgens mij, die oude met rode en groene boeketten?

Was misschien een beetje slordig hier en daar, maar ik heb er wel van genoten! De crossettes werden een beetje eentonig op het einde, maar vond ze wel erg mooi.

Ik zag ook een cake voorbij komen met golden willows, ik neem aan dit dit de Sunrise geweest is?

nou mensen er is gekozen om juist veel te schieten meer als normaal en veel tegelijk er is zo .n beetje 600 kilo vuurwerk de lucht in gegaan kun je na gaan
.

Dat is een keus geweest dus die respecteer ik.
Ik weet namelijk niet wat de wens van de klant is.

Maar zo zie je dus wel dat hoeveelheid niets zegt.
Ik had liever de helft gehad en wel het wow-effect.

jammer dat de meesten allemaal aan de verkeerde kant hebben gefilmd stond zelf ook op het bultje totdat ik die fontijnen zag ben ik snel van plaats veranderd.

.

Veel tegelijk is geen enkel probleem, maar als je ze mooi ver uit elkaar had gezet, had je een leuk goud beeld kunnen neerzetten:) Ik denk dat het ons een beetje tegen viel vergeleken met voorgaande keren:rolleyes:

Was wel een leuke show maar niet meer dan dat zoals gezegd slordig geschoten en de vele crossettes cakes waren een overkill,de fluiters daarintegen waen wel top.Jammer dat ik niemand van het forum heb kunnen ontmoeten had me wel gezellig geleken volgende keer misschien.

Back
Bovenaan