Enschede 9-8-2010

oerendhard

VWC lid
vuurwerkshow Enschede (100 jaar voetbalclub Rigtersbleek)

Reunie maandag 9 augustus 2010 en Oudjaarsavond :
De reunie voor alle oudleden, trainers en andere genodigden vindt plaats op maandag 9 augustus. Op deze dag is ook de oudjaarsavond met vuurwerk om 0.00uur, wanneer we precies 100 jaar bestaan

wie: ik heb vernomen Royal Fireworks (maar weet het niet 100%zeker)
wat: ??
waar: voetbalvelden Rigtersbleek, G J van Heekstraat te Enschede
wanneer: 9 augustus
tijdstip: 00:00 uur

*meer info laters :D

vuurwerkshow Enschede (100 jaar voetbalclub Rigtersbleek)

Reunie maandag 9 augustus 2010 en Oudjaarsavond :
De reunie voor alle oudleden, trainers en andere genodigden vindt plaats op maandag 9 augustus. Op deze dag is ook de oudjaarsavond met vuurwerk om 0.00uur, wanneer we precies 100 jaar bestaan

wie: ik heb vernomen Royal Fireworks (maar weet het niet 100%zeker)
wat: ??
waar: voetbalvelden Rigtersbleek, G J van Heekstraat te Enschede
wanneer: 9 augustus
tijdstip: 00:00 uur

*meer info laters :D

Goedemiddag Allemaal,

Dit verhaal klopt zeer zeker.

Richtersbleek viert haar 100 jarig bestaan.
Tergelegenheid van dat vieren ze dat met vuurwerk op hun oudejaarsavond.

Inzet zal zijn

Consumenten in combinatie met semi prof.

Later volgen er meer details.

Fijn weekend verder,

Team Royal Fireworks :bye:

Zo, deze show zal ik dan ook zeker gaan bekijken.
Mooi een thuiswedstrijd, kan ik niet laten schieten.

Ik zal eens kijken tegen die tijd, in ben dan in elk geval niet op vakantie, dus er is wel een grote kans dat ik die richting op ga :D

Reunie 9 augustus : programma en laatste nieuws+deelnemers

Beste voetbalvrienden,A.s. maandag is de grootse Reünie aan de GJ van Heekstraat ,waar zich inmiddels bijna 300 mensen voor opgegeven hebben. De verwachting is dat we uiteindelijk rond de 400 mensen kunnen begroeten.

Al met al is de verwachting dat het een onvergetelijke avond wordt.

De opening van de Reünie zal om ca. 20.00 uur zijn.

Voorafgaand aan de opening ontvangt u allen een naamkaar die u kunt dragen. Deze naamkaarten zijn gesorteerd op jaartal van lidmaatschap, voor zo ver dit ingevuld is bij de aanmelding.
Niet alle aanmeldingen zijn volledig ingevuld, vandaar dat maandag nog enig zoekwerk gedaan moet worden. Mocht uw naam er toch niet tussen staan, dan zal er een kaart met de hand geschreven worden.

Vanwege de te verwachten parkeerproblemen, hopen we dat velen van u met de fiets zullen komen.

Tussen 20.00 uur en 0.00 uur zullen er een aantal sprekers zijn en zullen er een aantal dingen onthuld worden. Hierover treden we niet in details om niet alle verassing op voorhand weg te nemen.

In ieder geval zal u deze avond nog in de gelegenheid gesteld worden om kaarten te kopen voor de grootste Jubileumloterij, het Muziekspektakel en de Jubileumfeestavond.
Alle opbrengsten komen uiteraard ten goede aan onze gehele vereniging.

Om 0.00 uur zal het grote vuurwerk ter ere van ons jubileum te zien zijn en om 0.30 uur is de Reünie ten einde.

is vast wel ergens een plekje te vinden(langs het hek),alleen zal dit niet op de voetbalvelden zijn denk ik. :rolleyes:

of Royal moet iets kunnen regelen voor ons :p

Ziet er leuk uit, even een paar minuten los gaan hehe.

Wij (ik, Fred en Wesley) waren gisteren in Enschede samengekomen om vervolgens naar Rubro af te reizen. Op de weg daar naartoe zijn we natuurlijk even langsgegaan bij de opbouw, waarvoor natuurlijk onze dank voor de gastvrijheid. :)

Helaas het showtje niet gezien, Fred wilde toch op tijd thuis zijn en aangezien de show om 00:00 begon was het óf eerder weg en 00:20 thuis zijn, óf 01:45 en dat scheelt nogal als je om 07:00 op moet en zoals Fred eerst nog een uur gaat forummen bij thuiskomt haha. :p

Gelukkig is Michael altijd snel met de films, dus helemaal super! :D

Nog een paar fotootjes;

img_4935.jpg

img_4936.jpg

img_4937.jpg

img_4938.jpg

img_4939.jpg

img_4940.jpg

img_4941.jpg

img_4942.jpg

img_4943.jpg

Een erg leuk showtje om te zien:)..
Helaas was ik ook niet aanwezig, aangezien het tijdstip toch ongelegen was, omdat de wekker toch wel weer om 6 uur ging vanochtend:p.. Maarja, volgende keer beter!
Bedankt voor de video en de fotos!:D

Back
Bovenaan