Energizer [Box]

Blok 1 en 2 zijn goedgekeurd. Wat een pracht en praal. Veel mooiere kleuren als op de video.

Wat ik niet goed begrijp is dat er zo weinig aandacht voor deze doos is.
Kleurtjes zijn de hype, en Orthen verkoopt deze nu voor 8 tientjes.
Weliswaar maar 25 mm tubes, maar wel 150 schots, en als ik de filmpjes mag geloven is dit wel een heel fraai exemplaar!

Om de een of andere reden zijn Evolution en ik tot op heden geen gelukkige combinatie.
De door iedereen geprezen toppers vallen bij mij in de straat steeds weer tegen.
En ook bij het ophalen van mijn bestellingen in Orthen zit het mij iedere keer niet mee.
Het zal wel karma wezen...

Maar goed, vooral vanwege deze doos, en de kartonnen Wall of Silver resp. Gold, heb ik besloten om het nog een keer te proberen. Bestellingen zijn de deur uit.
Het tij zal toch ooit wel keren?

Vind het best wel een leuke box, alleen heb wel een beetje moeite met de Dragon Eggs, zowel in de Fast @ Furious 7, als in de finale van deze, tis eigenlijk niks.

Ben nog niet geheel overtuigd door deze straatfilm. Heeft wel mijn interesse gewekt, actieprijzen zijn ook niet verkeerd, maar heb hem nog niet besteld. Eentje die ik in het echt wil zien, de kleuren even goed kunnen beoordelen.

Vind het best wel een leuke box, alleen heb wel een beetje moeite met de Dragon Eggs, zowel in de Fast @ Furious 7, als in de finale van deze, tis eigenlijk niks.

Cakeje voor in de vooravond hehe, mee eens hoor.

Dit is voor de 8 tientjes die je er bij Orthen voor neer moet tellen toch een geweldige box? Mooie kleurtjes, lekkere crackling, tijdsduur is ook prima. Helemaal niks mis mee!

Heb nog een straatfilmpje van deze box. Er is wat vuurwerk "overlast" van de buren op de achtergrond en voor de laatste 2 cakes valt hij helaas even stil ....

Heb nog een straatfilmpje van deze box. Er is wat vuurwerk "overlast" van de buren op de achtergrond en voor de laatste 2 cakes valt hij helaas even stil ....

Bedankt, nogmaals een bevestigen dat ik blij kan zijn dat ik hem besteld heb ;)

Kijk, zo'n schopje omhoog doet soms wonderen.
Ik ben wel benieuwd wat je hiermee precies bedoelt, Ricardo?
Ik ben zelf ook niet zo kapot van altijd maar weer die krakelingen, dat weet je, maar zoals ik ze hier op het filmpje zie kan ik ze zeker wel waarderen.
Bedoel je dat je ze in deze box niet goed uitgevoerd vond, óf dat je liever een andere finale had gezien?

Nou ja, in het slechtste geval eten we gebakken drakeneieren de 31e.
Voor die 80 euri's zal ik er vast geen spijt van krijgen.
En anders heb ik altijd nog 8 dozen van Pangu om af te kicken...

Ik twijfel hier ook over. Mooi blokje maar ben bang dat het kleine boeketten zijn. Kan iemand die m had hier iets over zeggen?

Ik twijfel hier ook over. Mooi blokje maar ben bang dat het kleine boeketten zijn. Kan iemand die m had hier iets over zeggen?

Het zijn geen kleine en ook geen extreem grote boeketten.
Gewoon zoals je van 25mm verwachten mag.
Beetje vergelijkbaar met een gemiddeld goede cake.

Vind hem op de films erg goed overkomen zeg, erg mooie kleuren. Prijs is ook prima vind ik. Gaat op de lijst.

Dit is voor de 8 tientjes die je er bij Orthen voor neer moet tellen toch een geweldige box? Mooie kleurtjes, lekkere crackling, tijdsduur is ook prima. Helemaal niks mis mee!

Mee eens! Ik vind dit qua afwisseling en effecten de mooiste box die ik heb gezien op de films. Enige minpunt is dat die niet 30 mm is.. Maar.. Heb m ook besteld bij orthen. Zeer zeer benieuwd naar deze

Back
Bovenaan