En welke smoes gebruiken jullie thuis?

Aah joh, Laatste jaar :D kom ik nog mee weg. Totdat ze straks ziet dat de woonkamer vol staat......

Dan is het flinke korting en veel gratis vuurwerk gehad. En op de vraag hoeveel euro ik nu uitgegeven heb zeg ik, Ehmm ik durf het niet bij elkaar op te tellen.

Teveel om op te noemen, ik laat geen gelegenheid om het te relativeren onbenut. M'n favoriet is toch wel dat het niets gekost heeft omdat ik het op VWC gewonnen heb.

Ik lieg er eigenlijk nooit over, heb eenmalig gezegd dat het voor mij veel meer betekend dan alleen een lontje aansteken.. en sindsdien laat ze het gaan.

Voor dit jaar is de smoes, het is de allerlaatste keer dat ik m'n enige hobby nog kan "vieren". Maar daarop krijg ik snel te horen van "volgend jaar niet meer"🤣🤣

Voor dit jaar is de smoes, het is de allerlaatste keer dat ik m'n enige hobby nog kan "vieren". Maar daarop krijg ik snel te horen van "volgend jaar niet meer"🤣🤣

Heel herkenbaar, ook voor dit jaar. Het is wel steeds een reden om toch net dat beetje meer te bestellen zonder 'gezeik' Uiteindelijk staan we toch allemaal te genieten buiten😂

Hier geen smoesjes, ze vraagt nergens naar en laat me lekker mn gang gaan. Vind het zelf dusdanig leuk dat ze af en toe nog wat extra toeschuift voor vuurwerk. De 31e als alles klaar staat zegt ze wel eens oeff tis wel weer veel hea maar eigenlijk vind ze het ook gewoon heel leuk om te zien dat er weer heel veel is....🤣

Ze vind het vervelender dat ik zoveel op VWC zit en alleen maar naar dat scherm zit te kijken....

Back
Bovenaan