En welke smoes gebruiken jullie thuis?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet perse een smoes maar : ‘Schat, ik MOET overwerken’ is er wel eentje die realiteit kan gaan worden 😂

Gebruik geen smoes, al denk ik wel dat ze niet helemaal op de hoogte is van wat het allemaal precies kost. Maar toen ik pas vertelde dat ik twijfelde om nog wat extra's te bestellen omdat de kooien eruit gaan zei ze: Dat zou ik dan maar doen als ik jou was. Nu kan het nog.

Hier gebruik ik ook geen smoes. Als ze het vraagt zeg ik het. Als je het kan missen is er niks aan de hand. Wel gezegd als ik zoveel geld uitgeef aan vuurwerk doen we dit jaar nog ff stedentrip. Over paar weken naar Lissabon. Hadden ook weer paar extra compounds kunnen zijn, herinnering maken is ook belangrijk.

Echt een smoes had ik niet. Maar woon nog thuis en me ouders weten nu wel dat ik voor 2000 euro heb besteld. Maar vroeger spaarde ik altijd stiekem dacht wel een bedrag van rond de 400 a 500. en ging dan met de fiets naar de vuurwerkwinkel toe om nog een extra bestelling te doen bij de winkel waar ik ook al online had besteld. Tijdens het afhalen ging me pa altijd mee en dat was altijd best spannend in de hoop dat hij er niet achter kwam dat ik nog een bestelling had gedaan.

Wij hebben 3 rekeningen: gezamelijk, die van haar en de mijne en koop vuurwerk van mijn eigen dus er zijn geen smoesjes. Bewerk de excel vaak waar ze naast zit en is dus goed op de hoogte van alle details. Gelukkig vind ze het zelf elk jaar ook heel prachtig :handsup:

Vrijgezel, dus geen smoes. Verder praat ik nooit over uitgaven als mensen er naar vragen. Hou ik lekker voor mezelf. Keep it simple!

Wij hebben 3 rekeningen: gezamelijk, die van haar en de mijne en koop vuurwerk van mijn eigen dus er zijn geen smoesjes. Bewerk de excel vaak waar ze naast zit en is dus goed op de hoogte van alle details. Gelukkig vind ze het zelf elk jaar ook heel prachtig :handsup:

Dat hebben wij ook, maar dan moet je niet perongeluk van de gezamenlijke betalen zoals ik haha.

Gisteren kwam mijn vriendin ineens in mijn kantoorruimte en zei ze "Betrap ik je nou op vuurwerk kopen?". Zegt ze dit als ik net had gezegd dat ik al voldoende heb en niet meer zal bestellen hahaha. Gelukkig heeft ze mijn sheet niet kunnen lezen :o

Geen excuses of smoesjes, ze weet dondersgoed dat het allemaal geld kost en bemoeid zich er verder ook niet mee. Ze ziet altijd ook pas de 28e hoeveel ik gekocht heb.

En dan is het redelijk te laat voor een smoesje,als "de verhuiswagen" bij de deur stopt ,vol met dozen waar dingen met lont in zitten. 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan