Emperors world

Wat ik me eigen had voorgestelt met de effecten van Nero komt bij deze film helemaal naar voren een top cake.

Echt een tof ding! Grote boeketten, rónde boeketten, volle boeketten, heldere kleuren en heerlijke beuken! :D Wat wil je nog meer :)

De ter!ing wat een machtige effecten:D Dit pakket zit hoogstwaarschijnlijk in mn collectie dit jaar:D op royal kunnen we wel vertrouwen:)

Goed bezig daar:D!

Mooi werk mannen!

Dit lijkt me een erg mooi pakket,veel verschillende effecten,en de cakes allemaal maximaal gevuld. Label is ook weer om te watertanden. Natuurlijk het filmje van Nero gezien,grote heldere boeketten,en de burst is weer prima in orde

Laatst bewerkt:
Stiekem begin ik steeds meer te hopen dat hier een royal dealer dicht in de buurt komt aangezien mijn pa niet meer zo ver wilt rijden voor vuurwerk :(

Iniedergeval klasse die assortimenten !

Hey, dat ziet er goed uit zeg! Vooral de Augustus, Qing en Song trekken mijn aandacht, als kleurenliefhebber. Ik hou het in de gaten!

Heren van Royal Fireworks.
Jullie hebben jullie huiswerk in China goed gedaan.
Dit goed gevulde pakket met aansprekende effecten zal zeker door de consument en liefhebbers gewaardeerd worden.

Blijven 2 vragen open:
1. Komen er filmbeelden van alle tien de cake,s?
2. Is er al een indicatie van de prijs wat dit pakket moet gaan kosten ?

Dit lijken mij op voorhand ook geweldig goede pakketten.
De effecten spreken mij erg aan, en de labels zien er geweldig uit.
Ik ben zeer benieuwd naar de filmpjes en de prijs.

Ahhhhh, ik zie die cake NERO al in men straat staan :D
Echt geweldig nieuws van Royal, ik kan niet meer wachten om de rest te zien :p

TOP!

Zo dan...:shocked:
potten met goed uitgevoerde blinkers behoren zoiezo tot mijn favorieten
en deze heeft me erg aangenaam verast
keep up the good work:thumbup:

Dat zal niet gaan. Ik tel 16 schoten en aangezien in de eerste post vermeld staat dat de cakes tot de rand toe gevuld zijn wat betreft de nederlandse mogelijkheden, vermoed ik dat deze cake dus 240 gram pts bevat.

Maximaal toegestane vulling in Nederland is 15Gram per tube. Dit betekend dat er vanaf 34 schots pas 500 gram kruit in de cake kan zitten. Maximaal gevuld betekend dan ook dat de tubes tot aan de rand gevuld zijn.

4 * 16 schots (Max 240Gram kruit)(Max gevulde Tubes)
3 * 25 schots (Max 375Gram kruit)(Max gevulde Tubes)
2 * 36 schots (Max 500Gram kruit)(Max gevulde Cake)
1 * 30 schots (Max 450Gram kruit)(Max gevulde Tubes)

Er zijn dus 2 echte 500 grammers. Het lijkt me echt een super pakket! Als ik een gokje zou moeten wagen wat betreft de prijs: het pakket telt maarliefst 241 tubes! Een bedrag van 199 euro zou ik een goede deal vinden. Maar dat is natte vingerwerk.

Maximaal toegestane vulling in Nederland is 15Gram per tube. Dit betekend dat er vanaf 34 schots pas 500 gram kruit in de cake kan zitten. Maximaal gevuld betekend dan ook dat de tubes tot aan de rand gevuld zijn.

4 * 16 schots (Max 240Gram kruit)(Max gevulde Tubes)
3 * 25 schots (Max 375Gram kruit)(Max gevulde Tubes)
2 * 36 schots (Max 500Gram kruit)(Max gevulde Cake)
1 * 30 schots (Max 450Gram kruit)(Max gevulde Tubes)

Alleen dat de tubes altijd tot de rand toe gevuld zijn hoeft natuurlijk niet zo te zijn als de diameter groter word, of de tube langer is.
Of zie ik dat nu verkeerd?

Je hebt toch altijd wel een bepaalde lengte nodig om een goede burst te verkrijgen van de lading, dacht ik? (Ik denk dan aan bijv. een papieren pijltjes blaasbuis, die werkt ook alleen maar lekker als die toch minstens 2x de lengte o.i.d. van het papieren pijltje heeft)

En bijv. bij mines is de diameter vaak groter, om dat die vaak een wijds en niet al te hoog effect zullen creëren.

Zijn daar eigenlijk ook vaststaande regels voor qua diameter en tube lengte buiten het max. aan kruitlading?

Maximaal gevuld is gewoon het maximale toegestane gewicht kruit in een tube, wat in Nederland dus 15 gram is. Dit heeft verder weinig met de tube zelf te maken, alhoewel het vrij logisch is dat een tube met een lading van 15 gram kruit groter van omvang is dan een tube met maar 8 gram kruit.
Niet te ingewikkeld doen allemaal hoor :p

Laatst bewerkt:
De samenstelling in de tube weet ik verder niets van. De overkoeppelende regels in Nederland heb ik neergezet.

- Max. 15 Gram kruit per Tube.
- Max. 500 Gram kruit per Cake.

Door met de tube te spelen, lang dun dik kort zorgt vaak alleen voor grote van het effect en de stijghoogte. Weet dit niet zeker, omdat ik me daar nog niet echt in heb verdiept.

Het pakket beloofd veel goeds, met 15 gram kruit per tube kan je prachtige cakes maken. En weet bijna wel zeker dat Royal dit ook gedaan heeft. De eerste cake is iig prachtig!

Back
Bovenaan