Jortjee
VWC lid
Zal morgen eens vragen bij mn werk. Wij hadden hem ook op de lijst staanIk lees dat 2 cakes uit deze set zijn afgekeurd. Mocht iemand weten wélke dan hoor ik dat graag.
Het lijkt mij dat je dan 2 dubbele gaat krijgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zal morgen eens vragen bij mn werk. Wij hadden hem ook op de lijst staanIk lees dat 2 cakes uit deze set zijn afgekeurd. Mocht iemand weten wélke dan hoor ik dat graag.
Het lijkt mij dat je dan 2 dubbele gaat krijgen.
Nog iets wijzer geworden mbt afkeur bepaalde cakes?Zal morgen eens vragen bij mn werk. Wij hadden hem ook op de lijst staan
Ik heb het gevraagd alleen er was bij mijn werk nog niks bekend.Nog iets wijzer geworden mbt afkeur bepaalde cakes?
De Casius en de Nero zijn afgekeurd. De casius heb ik kunnen vinden. De Nero helaas nog niet.
Casius:
Vervangers zullen random cakes zijn uit het assortiment, ze halen de 2 afgekeurde cakes eruit en stoppen en 2 vd 6 in, die niet afgekeurd zijn om er weer 8 van te maken.Inderdaad zonde , mooie cake . In de start post staan de Casius en Nero als Cake 6 en 4 . Dit lijkt alleen niet volledig overeen te komen . Zouden mijn inziens de dikste cakes zijn. Even afwachten wat de vervangers zijn maar dat zal wel goedkomen
Daarom juist. Ons stukje vuurwerk moet niet te leuk zijn hèZonde.. was een van de dikkere cake imo