Emmerich im Lichterglanz 2012 28 Juli

Beste plek is dus de Rheinpromenade en wordt het daar tegenover vanaf het water geschoten? Heel groot is het echter niet zo te zien, dus zal wel lekker volle bak zijn heheh. Mag je ook aan de overkant staan, bij dat strand en weiland? Ook wel relaxt misschien :)

Ja, het wordt aan de overkant van het water geschoten. Denk niet dat je bij dat strand/weiland mag staan. Denk dat ze het goed afzetten waardoor je echt niet dichtij kan komen. Vorig jaar zag ik er iig niemand staan...
Daar komt bij dat je de show dan van de zijkant ziet en da's niet optimaal natuurlijk.

Ik raad je aan gewoon op de Rheinpromenade te gaan staan.

Strand en weiland worden inderdaad afgezet ja...
Beste plek is vanaf de Rheinpromenade, dan mis je iig niets...en die is wel best lang hoor! En altijd gezellig met de nodige bier en bradwurstkraampjes :p.

Ik zal er ook wel weer aanwezig zijn vermoed ik :p

Oke, gewoon de promenade op dus :D

Als het een beetje lekker weer is en iemand wil BOB'en dan neem ik toch maar effe een kijkje denk ik.

Heeft iemand nog parkeertips voor de 'laatkomers' omdat ik waarschijnlijk eerst nog moet werken ;)

Een delegatie van de Museumdudes is hier ook weer bij. Heb er enorm veel zin in en hoop dat het weer ons die dag nog goed gezind is.

Zaterdag zeker weer aanwezig , leuke show :D
Alleen nog even kijken of ik op de stadskant of dat ik op de dijk ga staan ...

Ben er ook definitief bij! Gelijk maar een slaapplaats geregeld ter plekke, dus geen BOB nodig en geen files bij de terugweg :)

Weet iemand tot hoe laat je nog redelijk met de auto in de binnenstad kan komen? Om 18:00 uur al volle bak??

Ik kon m'n auto vorig jaar nog om 21:00 vlakbij de boulevaard kwijt. (minuut of 10 lopen) Ben dit jaar ook weer pas na 21:00, ik kijk wel hoe ver ik kom, de rest van de afstand lopend afleggen. Zit weinig anders op...

Ik ben afgelopen jaar een half uurtje voor de show aan komen rijden en parkeerde op de boulevard :p
Eigenlijk wel een klein beetje vals gespeeld, maar dat maakt niet uit....wegkomen was een ander verhaal :sad:

Dit jaar ben ik er waarschijnlijk helaas niet bij, maar had er erg graag bij geweest! Altijd een goede show die Hayo neerzet daar!

Ooh, dat klinkt goed. Wij proberen er rond 18:00 uur te zijn. Effe rustig hapje eten in de stad, terrasje zitten met een pilsje, etc. Dus parkeren moet wel lukken zo te zien :)

Ik ben afgelopen jaar een half uurtje voor de show aan komen rijden en parkeerde op de boulevard :p
Eigenlijk wel een klein beetje vals gespeeld, maar dat maakt niet uit....wegkomen was een ander verhaal :sad:

Dit jaar ben ik er waarschijnlijk helaas niet bij, maar had er erg graag bij geweest! Altijd een goede show die Hayo neerzet daar!

lol, toen zat ik nog bij jou in de auto volgens mij :p Vanaf het terrein naar de boulevard.. ghehe

Ik kom ook wel ff kijken denk ik. Na laatste concert in Utrecht even die kant op.
Iemand een idee waar in Emmerich je een fatsoenlijk schnitzel kan eten?

Ik kom ook wel ff kijken denk ik. Na laatste concert in Utrecht even die kant op.
Iemand een idee waar in Emmerich je een fatsoenlijk schnitzel kan eten?
Ik heb in Duitsland nog nooit een slechte schnitzel op maar in emmerich gaan we altijd naar die Griek, die is er geen betere als daar!

mm, dan maar proberen om op deze manier de crisis in Griekenland te verzachten... d'r zullen alleen vast wel weer een paar halve gare nL-ers zitten bij d'n griek.... :-(

Ik heb in Duitsland nog nooit een slechte schnitzel op maar in emmerich gaan we altijd naar die Griek, die is er geen betere als daar!

Back
Bovenaan