Emmerich im Lichterglanz 2012 28 Juli

Wil deze eigenlijk ook wel weer mee pakken dit jaar.
Heerlijk bradwurst erbij:).

Kijk, dit zijn de mooie dingen om naartoe te leven zo vlak na Oud & Nieuw.
Komt bij mij ook in de agenda! :)

Das mooi balen! Dan zitten wij in zuid Frankrijk... Ik hoopte dat het weer in september/eind augustus zou zijn, maar helaas :-( Nuja, niets aan te doen!

Het was afgelopen jaar echt een geweldige show.
Muziek en vuurwerk perfect getimed. Op het plein waar we stonden heb je een goed overzicht en is redelijk rustig en je kan er goed filmen/kijken.
Zeker een aanrader.
Mijn fimpje van afgelopen jaar:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Aangezien ik alleen maar een week zomerkramp heb tijdens de zomer.
Ben ik er bij, bij deze show.
Hopelijk is wel een kermis en kan ik genieten van curryworst, pommes frites en wiezenbier.
Ja, dat vuurwerk dat hoeft niet zo van mij.

Van vorig jaar weten we nog wel een goed snack tentje iets het centrum in. De promenade is natuurlijk erg gezellig maar ook erg druk en duur.
We weten ook een goede plek om te filmen/kijken. Als de wind goed staat stinkt het hier niet met die fabriek om de hoek :)
Parkeren kan je daar vlakbij als je op tijd bent, anders wordt het lopen.

Helaas blijk ik dan nog in portugal te zitten voor mijn zomervakantiw.. dat gaat 'm dus niet worden jammer genoeg.

Dat is een lekker begin van mijn vakantie :D
Alleen nog even kijken waar ik dit jaar ga staan ...
Vorig jaar stond ik aan de achterkant te filmen en dan mis je de water effecten en de muziek wel ..
Maar op de dijk kun je lekker relaxed staan met je auto zonder al te veel volk

Filmpje van vorig jaar

http://www.youtube.com/watch?v=K2QnfTAUPb0

De promenade is natuurlijk erg gezellig maar ook erg druk en duur.
Beste plek is dus de Rheinpromenade en wordt het daar tegenover vanaf het water geschoten? Heel groot is het echter niet zo te zien, dus zal wel lekker volle bak zijn heheh. Mag je ook aan de overkant staan, bij dat strand en weiland? Ook wel relaxt misschien :)

Back
Bovenaan