Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Right het zou kunnen dat het nu een GmbH is geworden en dat men het bedrijf verder in Duitsland voortzet.

De gegevens welke ik vond van het Nederlandse bedrijf staan op Kvk.nl, overigens kan je het al checken zonder te betalen door te zoeken op Kvk.nl en aan te vinken dat je ook bedrijven wil zien die zijn uitgeschreven (vervallen handelsnamen).

In NL bestaat het bedrijf dus niet meer .... in DL weet ik niet

Even een update:

op Zaterdag 6 oktober zal het vuurwerk wat een paar maanden terug jammerlijk de mist in ging. Opnieuw geschoten worden!

Zoals vorigekeer zal Pyroworld hier wederom bij aanwezig zijn.

6 oktober ben ik dan ook van de partij voor de grote show.
Organisatorisch verliep het de vorige keer niet ok, het vuurwerk zelf was zeker de moeite waard. Dat laat de film van Red Baron dan ook zien.
Ik hoop voor de organisatie dat alles nu goed gaat en dat alles dan ook meezit.
:bye:

Ik ben de vorige show ook in emmerich geweest, dat was inderdaad een beetje een domper. Ik heb er vertrouwen in dat het dit keer wel een topshow wordt. Op de pontons stond vorige keer erg veel vuurwerk, maar helaas was 70%(toch) niet afgegaan van al het vuurwerk.
Ik zal er ook deze keer weer bij zijn.
Ik dacht dat deze show nu op 1 september opnieuw geschoten zal worden?

6 oktober?

ok dan! ik ben er ook bij :) en nu maar hopen dat de show 100% afgaat en niet zoals in april.. van meer dan 70% niet afging..

Ja ik ben er ook 6 oktober, heb er alle vertrouwen in dat het nu goed gaat men zal er i.i.g. alles aan doen !

Grtzzz..

Iemand enig idee of het een groot vuurwerk word:

ik lees volgende op de site:
Das „Restfeuerwerk“ wird um 22.00 Uhr wieder von einem Schiffsponton abgeschossen. Einen Schiffskonvoi gibt es nicht.

wat hierbij voor te stellen???

groetjes

het vuurwerk wat is blijven staan wordt dit keer afgeschoten. Plus wordt het verder aangevult zodat er geen gaten zijn op de plekken waar vorige keer wél het vuurwerk is afgegaan.

Het vuurwerk wordt echter nu vannaf 1 Ponton (is mij verteld igg) geschoten. Dus deze zal dan aanmerkelijk voller staan dus. persoonlijk lijkt mij 1 ponton ook ruim voldoende.

ja waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan........ met 2 pontons heb je wel meer mogelijkheden. Ik ben erg benieuwd of het dit keer wel het beloofde spektakel wordt. Ik wens ze veel succes. :)

:) lijkt dus wel leuk te worden,

ik moet van nijmegen komen, dacht dus best richting Arnem te rijden en dan langs A12 naar Emmerich
Vind ik makkelijk ergens parking in Emmerich of wordt dat lastig?

Datis inderdaad het verstandigst...
De Parking staat, indien hetzelfde als vorige keer, zeer goed aangegeven buiten Emmerich en wordt je zo een enorm weiland ingericht als parking...
:bye:

net buiten het centrum is parking genoeg.. maar ook vlakbij de boulevard is een parkeergarage.. dus is prima te doen lopend

en van daaruit vertrekken bussen? of is het te voet vanaf daar?

en .. thanks voor alle tips reeds

Zoals al aan gegeven is de pakeerplaats erg makkelijk te vinden, het wordt erg duidelijk aan gegeven. Ik meen dat het mij toen 4 euro koste om de auto daar neer te zetten.

Je werdt inderdaad opgehaald met een bus en die leverde je netjes af bij de boulevard. Na afloop werd je ook weer netjes opgehaald, maar wees snel, dit duurt erg lang.

Het was wel een hele verbetering ten op zichte van vorige keer. Er zat wel meer een show verband in, maar het tempo zat er absoluut niet in. Enkele grote stille momenten vond ik zeer storend. Wat ik ook jammer vond is bijvoorbeeld, die gouden watervalachtige effecten, die werden per stuk om de beurt geschoten. Deze zag ik liever ook meer in salvo's waardoor het veel mooier overkomt.
Overigens het slot (als je uberhaupt over een finale kan praten), ging wat beter. Laag vuurwerk met verschillende calibers in het midden en de grote jongens bovenin. Ik kwam om eerlijk te zijn ook alleen voor de grote calibers. En daar ben ik tevreden over.

Hier mijn foto's:
emmerich_6_okt_099-border.jpg

emmerich_6_okt_097-border.jpg

emmerich_6_okt_065-border.jpg

emmerich_6_okt_042-border.jpg

emmerich_6_okt_031-border.jpg

emmerich_6_okt_034-border.jpg

emmerich_6_okt_109-border.jpg

En dan de grote bommen!
emmerich_6_okt_106-border.jpg

emmerich_6_okt_101-border.jpg

emmerich_6_okt_107-border.jpg

Deze was zo bizar groot en de burstlading klapte als een gek haha
emmerich_6_okt_062-border.jpg

voor meer foto's kan je in mijn album terecht, die kan je *HIER* vinden.

Grtz Lev-he

Wat ik ook jammer vond is bijvoorbeeld, die gouden watervalachtige effecten,

dat zijn falling leaves ben er een groot fan van zoweiso hou ik van veel goud en zilver.

ik kwam ook voor de grote jongens als ik eerlijk ben. en die heb ik gezien.

allen was dit nog steeds geen show. muziek die totaal niet paste een geen enkele bom die op de maat geschoten werd GEEN EEN!!!

was wel heerlijk rustig gewoon in het centrum geparkeerd en was ook zo weer weg. gratis parkeren waar kom je dat tegenwoordig nog tegen......

Alleen de volgende keer dat HAYO zijn publiek uitlacht dat :angry: moet ik hem niet in een donker steegje tegenkomen.

Na de "finale"klonk er hard gelach uit de boxen en vervolgens na een minuut een paar tit saluts... waar dat nu op sloeg.... ik voelde me in iedergeval beledigd.

Zoals al aan gegeven is de pakeerplaats erg makkelijk te vinden, het wordt erg duidelijk aan gegeven. Ik meen dat het mij toen 4 euro koste om de auto daar neer te zetten.

Je werdt inderdaad opgehaald met een bus en die leverde je netjes af bij de boulevard. Na afloop werd je ook weer netjes opgehaald, maar wees snel, dit duurt erg lang.

deze park en ride is alleen voor emmerich in hinterglanz aangelegd en geopend nu was er helemaal niks geregeld maar emmerich is gewoon een groot dorp dus dat was omdat het niet druk was helemaal geen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan