Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet je filmpje maar kijken aan het einde staat dat :) antans bij de versie van elinio op avp sloeg idd nergens op vond zoiezo de muziek keuze belabberd voor een pyromusical :frusty:

Klopt ja, je hoorde opeens een lachende baby en een hele boel lachende duitsers. :bonk: Ik vond het gelach van beide partijen best irritant. :sad:

Klopt ja, je hoorde opeens een lachende baby en een hele boel lachende duitsers. :bonk: Ik vond het gelach van beide partijen best irritant. :sad:

Als ik het goed begreep zou dit gelach bedoeld zijn om de andere mensen te bekritiseren. Idd erg jammer zo'n gebaar.
De show zelf vond ik niet zo erg geweldig, maar de bommen die geschoten werden waren wel erg mooi.

:bye:

de Datum voor volgend jaar staat alweer geplanned!

31 MEI 2008

index.jpg

Haha dan ben ik ook zeker NIET van de partij.
Wat was het een enorme aanfluiting afgelopen jaar.
Je leeft zo naar een show toen, hebt er ontzettend veel zin aan, je neemt vrij van je werk en wat krijg je dan...
Nou iedereen weet het verhaal.
Nee, al L&f het schiet ben ik niet van de partij.

Ik vraag mij trouwens af of er nog een film van 6 oktober on line komt.
FPM heeft deze film al wel on line geplaatst.
Ik ben zelf niet bij de show van 6 oktober aanwezig geweest.
Aan de hand van de beelden van FPM moet ik concluderen dat de show langdradig is met teveel rustmomenten maar er komen toch ook mooie thema,s in voor.

RedBarom is er mee bezig weet ik...
Hij zal als het goed is over niet al te lange tijd online komen zodat jullie ook jullie mening kunnen geven...
:bye:

Hmm volgens het artikel wil Hayo het nog groter maken met meer vuurwerk binnen dezelfde tijd... en de brug er bij betrekken net als in Keulen! Ben benieuwd!!

Moet zeggen dat ik verleden jaar mei een behoorlijke afknapper had, in oktober is er een hoop goed gemaakt dus heb nu wel erg hoge verwachtingen...

Zelf ben ik i.i.g. weer van de partij, en als het vuurwerk niets wordt heb ik in ieder geval nog een broodje braadworst en een biertje :D

Groet,
Raymond

Ben er dit jaar ook bij. het is voor mij maar 40 minuten rijden. Voor een paar 10/12 inchers wil ik dat er best voor rijden.
Krijg zowiezo kippenvel als zo'n grote shell de mortier uit gaat, en helemaal als die dan met een heerlijke dreun tot z'n recht komt (ookal waren het oude bommen voorgaande shows).

de vorigeshow in oktober 2007 was ook niet heel best vond ik,zat totaal geen snelheid in.
maar hij was idd wel een stuk beter dan dan mei 07.
verder is het wel gezellig daar in emmerich en de grote bommen maken ook veel goed.

ben zeer benieuwd wat ze er nu van maken in mei.
ik zal (proberen)aanwezig zijn:cool:

ff voor de duidelijkheid, de 1e show was in april vorig jaar en niet in mei oerendhard:angry: haha maar de 1e show was idd heel slecht en de 2e op 6 oktober was al stukken beter iig dus hopen dat nu wel alles goed gaat, en anders kunnen ze voor volgend jaar beter nico lunig, steffes-ollig of weco laten komen:)

L&F zal wel een contract hebben voor een x aantal jaar dat zij die show daar mogen verzorgen. Helaas voor de gemeente Emmerich.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan