Guusje
VWC lid
Gaat wsch 179 euro kosten begreep ik. Dan verwacht ik dat er veel goud uit komt.Dat label van Roaring Lion is een beautybenieuwd of er "brullers" ala Funkes 'Screaming chrys/palms' uit komen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Gaat wsch 179 euro kosten begreep ik. Dan verwacht ik dat er veel goud uit komt.Dat label van Roaring Lion is een beautybenieuwd of er "brullers" ala Funkes 'Screaming chrys/palms' uit komen...
Iets wat typ foutjeHost effect? Klinkt interessant
Ik hoop op veel kleur, zonder goud, zonder crackling, max caliber, gekooid, helemaal afgevuld (dus bij meer dan 100 schoten de compounds opdelen, beetje windbestendig.
Qua effect, wat dacht je van echt goede dahlia, zoals de Scala 100A?
Fish effect,ghost effect,iets met huilers die spinnen met een tail en dan knallen,zulke dingenDan het vanaf de positieve kant bekijken: Waar hopen jullie op qua effecten?
color change met blinkers/goudDan het vanaf de positieve kant bekijken: Waar hopen jullie op qua effecten?
Ik onder andereWie is mark ?![]()
Of cactus. Palms tenzij met multicolor tips. Doe maar ns harde lang hangende goeie timerainAlles behalve Plum/Ghost of enige vorm van Crackling!
Dealers zijn vooraf al geselecteerd over heel NL . Is een gelimiteerde oplage.Vermoedelijk vooral bij de dealers met een uitgebreider assortiment, die nu ook de Red Lantern artikelen voeren bijvoorbeeld. Dit zal niet beperkt zijn tot enkel dealers die via Vuurwerkland te vinden zijn, ook winkels die nu al Wolff in het assortiment hebben kunnen dit aan het assortiment toevoegen.
Ben zeer benieuwd. Hoor hier al aantal reacties van mensen die enthousiast zijn en volgens mij al meer weten of beeldmateriaal gezien hebben![]()
Als Harrieboem enthousiast is, dan ben ik het ook!
Ja wings of darkness graag, maar dan in compound vormWings of Darkness terug brengen!? Althans de kleurcombinatie. Bijzondere tailbakken? Combinatie Wings of Darkness met dikke magnesium spinners
Je bedoelt die Wolff eerder ook al had?Ja wings of darkness graag, maar dan in compound vorm![]()
Color Strike.Je bedoelt die Wolff eerder ook al had?Naam kwijt