The Motherload [Uitloop 2023]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1376
Artikelnaam: The Motherload
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 9600 gram
Aantal schoten: 500 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Begin maar vast met trainen, want met 10 KILO KRUIT is dit een zware jongen! Met dit 500 schots blok ben je in één keer klaar!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 479,00
Online prijs: € 389,00
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
1376_resultaat_129411.jpg

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk blok. Omgerekend heb je zelfs met de hoogste prijs 5 boxen voor onder de 100,- per stuk. Omdat af en toe een compound weigerde (of sneller leegschoot?) kon je ook een goede impressie krijgen van een enkele box. Niets mis mee!

Dit weekend voor 'maar' 311 Euro te koop bij de driesprong

Lijkt me totaal geen verkeerde prijs voor 5 x een 100 shots compound, zeker als ik bovenstaande filmpjes zie.

Oe dat is een mooie prijs alleen echt overtuigend is die niet zal ik eerder de tournement box of de nanoshot 360 pakke

Deze bak is wel vele malen zwaarder en groter ;) Een nano shot heeft 5kg kruit ( 10 losse cakes a 500 gram) en met de Tournament op 3 compounds a 2kg = 6 kg kruit.
The motherload is 5x 2kg = 10kg kruit!

Zie de omschrijving, ik helemaal blij eindelijk een dik 500 sh blok. Maar helaas filmpje gekeken tis em niet. Waarom niet gewoon de dominator of iets dergelijks gekopieerd en de saluts vervangen voor agressieve knetters?

Deze kan me niet overtuigen, ook hier hebben de boeketten een slechte spreiding. Het lijkt wel 20mm met de vulling van 25mm ( kooiloos? Slechte burst? ) ik hoor graag het tegendeel. Maar het is wel een risico om te bestellen nu in de actie.

Ik ga hem wel bestellen.
Heb de Tournament box gekocht voor 240 eu. 5700 gram.
De motherload staat nu te koop voor 270 eu bij magnum icm de freakactie. oftewel 3 tinetjes meer voor 4kg kruit meer.

Hier word hij enkel geschoten vind hem eigenlijk wel heel mooi zo. Zo krijg je er wel een betere indruk van. Camera staat een stuk dichterbij dan op bovenstaande videos. Kan je nagaan als je dat apparaat in de straat zet:yes:

Hier word hij enkel geschoten vind hem eigenlijk wel heel mooi zo. Zo krijg je er wel een betere indruk van. Camera staat een stuk dichterbij dan op bovenstaande videos. Kan je nagaan als je dat apparaat in de straat zet:yes:

Wow, top filmpje! Wat een bruut apparaat indd zeg! Ik heb hem besteld voor 270 eu. Kijk er enorm naar uit 😁

Ik heb deze doos zojuist opgehaald. Wat een doos zeg. Bizar groot en zwaar. Ik zag dat het 5x 4 compounds zijn.
Nu zaten ze verpakt als doos A, B, C, E, D. Is dit een fout of hoort dit? En hoe moet ik deze zelf doorlonten aangezien de lonten soms aan de verkeerde zijde zitten?:bonk:
IMG_20191228_120629.jpg

Back
Bovenaan