CoconutBounty
VWC lid
Denk niet dat je veel goedkoper deze nu nog gaat vinden. 28 december en later wordt ie 230 euro.Klopt, wel prijzig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Denk niet dat je veel goedkoper deze nu nog gaat vinden. 28 december en later wordt ie 230 euro.Klopt, wel prijzig.
is deze nog beschikbaar ergens in het oosten of noorden? ( voor een redelijke prijs dan)
Staat bij Kuiper staat hij als "niet op voorraad".Bij Kuiper vuurwerk voor €199, met mooi gratis vuurwerk erbij. Anders bij vuurwerk Franeker voor €179.
Grappig hoe divers persoonlijke voorkeuren zijn. Ik ben juist blij dat in een verzadigde markt met ongeinspireerde 'gooi alle effecten in een doos' er nog toppers tussen zitten die een single effect gebruiken en juist qua snelheid, manier van schieten etc. Er voor zorgen dat een dergelijke bak interesssant is.Eerlijk is eerlijk, het is wel een imposante box.
maar je moet ook van eentonige effecten houden a200€
zelf geef ik er geen stuiver om, heb toch liever iets met meer variatie in de fleur en kleur.
Riakeo heeft er helaas wel een handje van om ergens 100x het zelfde effect in te proppen voor een woekerprijs.
Helemaal mee eens! Ben juist wel onder de indruk van de samenstellingen van de Riakeo blokken!Grappig hoe divers persoonlijke voorkeuren zijn. Ik ben juist blij dat in een verzadigde markt met ongeinspireerde 'gooi alle effecten in een doos' er nog toppers tussen zitten die een single effect gebruiken en juist qua snelheid, manier van schieten etc. Er voor zorgen dst een dergelijke bak interesssant is.
Zulke goede compound zijn helaas weinig op de markt.
Gelukkig ben ik zelf in staat te bepalen of ik er voor over heb wat ik ervoor heb betaald. Uiteindelijk toch besloten om hem wel af te steken, ondanks de wind. Maar daar hoef ik mij natuurlijk niet voor te verantwoorden. Hier hebben wij ervan genoten.Ik zou het toch echt hebben bewaard en gewoon op een mooie zwoele zomernacht hebben afgestoken zodat je het maximale eruit kon halen. Het is toch zo eeuwig zonde om met windkracht 5+ te schieten. Was het maar 100,- euro geweest dan was het een ander verhaal, maar hey... dit ding kostte wel mooi 200 euro, wat ik overigens er nooit voor zou hebben betaald.
Ik zou het toch echt hebben bewaard en gewoon op een mooie zwoele zomernacht hebben afgestoken zodat je het maximale eruit kon halen. Het is toch zo eeuwig zonde om met windkracht 5+ te schieten. Was het maar 100,- euro geweest dan was het een ander verhaal, maar hey... dit ding kostte wel mooi 200 euro, wat ik overigens er nooit voor zou hebben betaald.
Hele mooi compound! Wind had nauwelijks invloed op dit product, wat een boeketten en opbouw! Prachtig.
Nee dat denk ik niet, dat is wat ik en vele anderen letterlijk geobserveerd hebben. Wind is niet een nieuw concept voor me hoorDat denk je alleen maar... tot je hem zonder wind of met een vleugje ziet presteren...