El Torro [Compound]

Iemand deze gefilmd? Ziet er erg goed uit op de Kuiper demo, maar ben toch erg benieuwd naar beelden uit de straat.

Up, is er toevallig iemand die deze compound heeft gefilmd? Demo video's zien er goed uit, maar een échte straatvideo kan wel eens doorslaggevend zijn of ik deze ga bestellen!

ik heb deze toevallig op een film staan, is wel op rare manier gefilmd. maat van mij had zijn telefoon op de grond naast het blok gelegd om hem zo te filmen

Laatst bewerkt door een moderator:
Up, is er toevallig iemand die deze compound heeft gefilmd? Demo video's zien er goed uit, maar een échte straatvideo kan wel eens doorslaggevend zijn of ik deze ga bestellen!

Yes wij hebben hem ook gefilmd. Komt 10 september online. Lukt het om tot dan te wachten? :p

Ja deze heeft mij ook kunnen bekoren. Ik ben normaal niet zo'n fan van een afwijkend finale salvo, maar deze kon het heel goed hebben door de goede spreiding. Echt een dikke aanrader!

Dit is toch wel een lekkere bak. Helaas nog niet live meegemaakt. De straatbeelden zien er goed uit, toch hoop ik deze ergens op een demo te zien eind van het jaar.

Back
Bovenaan