El Salvador

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8036
Artikelnaam: El Salvador
Bruto Gewicht: 1833 gram
Netto kruitgewicht: 380 gram
Aantal schoten: 19 schoten
Effectomschrijving: De El Salvador brengt licht in donkere tijden, hij verlost ons met zijn 19 schoten met dikke gouden willows welke omlaag uitlopen met zuiver en heldere witte blinkende toppen!
Max. tube diameter: 30MM
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 44,99
Folderprijs : € 37,50
Onlineprijs : € 32,50
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8036_ElSalvador_2019.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Ik zeg niks meer aan doen, ziet er heel goed uit. Ben benieuwd naar de prijs maar staat alvast op de lijst genoteerd

Wanneer verwachten jullie beeldmateriaal van de andere nieuwe producten naar buiten te brengen? Heb toch al een redelijk lijstje met nieuwe St8ment producten die ik overweeg aan te schaffen.

Wat een beauty willow cake met zijn blinking tips. Deze in december maar goed in de gaten gaan houden.

Prachtig effect, maar ik zou dit niet snel kopen. Deze vraagt echt om windstil weer en dat is het bij ons bijna nooit en al helemaal niet rond de jaarwisseling...

Uitwerking ziet er heel goed uit en rustig , voor mij zelf had ook liever een versie gezien met verschillende kleuren na zilver wat anders

Dat ziet eruit als een prachtige nieuwkomer zeg! Deze schrijven we op en houden we in de gaten de komende tijd!

Heerlijk weer. Zo langzaamaan beginnen filmpjes van nieuwe producten weer de kop op te steken. Mooi blokkie trouwens.

Hmmm, ik vind dat in deze film wel erg veel slow motion is toegevoegd. Hierdoor komt hij denk ik live heel anders over dan op deze film.
Ik wacht de demo filmpjes nog graag even af, al denk ik dat St8ment ons niet zal teleurstellen

De spreiding van de boeketten had wel wat groter gemogen maar vind het effect zo mooi dat ik een exemplaar heb besteld

Na het zien van de fireval beelden vanavond in een mooie actie nog snel een 2e exemplaar besteld. Mooie cake met hele dikke spreiding

Een prachtige 19 Schots cake hoor. Die witte toppen maken het helemaal af. Wel 1 dingetje, (kwestie van smaak) Crackling aan het eind was niet nodig geweest. Sierlijk genoeg zonder.

Hier wel geschoten, helaas niet op film. Vond het een prima cake, presteerde beter dan de Gringo (enige 2 cakes die ik van deze lijn had). Fijne golden willows met tips. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hier als een van de weinige cakes bijna naast stond, dus dat kan wellicht wat vertekenen qua boeketgrootte, die was namelijk prima in orde. Wilde deze eerst combineren met de Redneck Revolt, maar uiteindelijk los geschoten. Mooi alternatief voor bijv. een Capital en goed te combineren met andere goudblokken.

Hoop dat er nog een film online komt!

Back
Bovenaan