El Nino [Uitloop]

zenerdiode

VWC lid
Artikelnummer:
Artikelnaam: El niño
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 7 Schots
Effectomschrijving: Combinatie van fontein en 7 schots multi-shot cakebox; blauwe sterren met crackling en gouden golven, paarse peonies en groene glitterbogen, zeeblauwe en roze sterren, cracklingbogen met rode sterren. Alle schoten met harde burstknal.
Tijdsduur: 32 sec.
Stijghoogte: 3-25 m.
Richtprijs:
Verpakkingseenheid:
Film:

O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik verbaasde mij er over dat er nog geen discussie bestond over de cake El niño.
Ik heb hem afgelopen jaarwisseling gehad en hij heeft mij positief verast.
Hij start met een klein gouden crackling fonteintje met wat blauwe vonken er tussen door.
Vervolgens schiet hij 7 schitterende boeketten de lucht in.
De kleuren van de boeketten zijn enorm helder en de boeketten komen behoorlijk groot over.
Afgelopen jaar koste deze cake €12,50 wat ik echt geen geld vindt voor wat je krijgt.
Deze cake komt zeker weten dit jaar weer in mijn collectie voor.

Ja een zeer goede cake voor de prijs. Het fonteintje van te voren zorgt voor een goed rustpunt en explodeert meteen daarna met een prachtige palm boeket. Echt de boeketten zijn immens groot en daarom komt hij dit jaar niet 1x bij mij er in maar 2x.

Ja een zeer goede cake voor de prijs. Het fonteintje van te voren zorgt voor een goed rustpunt en explodeert meteen daarna met een prachtige palm boeket. Echt de boeketten zijn immens groot en daarom komt hij dit jaar niet 1x bij mij er in maar 2x.
Als mijn budget het toelaat zal ik er minstens 2 halen.
Voor dat geld vint ik het een geweldigge pot

Laatst bewerkt:
Voor mij was dit de verrassing van 2007, naast de Barely Legal serie.
Zag 'm op enkele demo's en hij deed mij direkt denken aan de Crown King/Devil's Cake van Weco, maar dan met veel hardere bursts en inderdaad veel grotere boeketten dan je zou verwachten. Ik heb er meteen een karton van aangeschaft om de stuksprijs een beetje te drukken.
Ik vind het echt een topper, maar duurder moet ie niet worden, want hij heeft maar 7 schoten....

Laatst bewerkt door een moderator:
Wou hem vorig jaar niet nemen, maar nu ik het filmpje zie, wat een practige cake gecombineerd met fontein, gaat dit jaar op de lijst!

Ik heb hem gezien op een demo vandaag. Ik vond het een erg mooie cake. Mooie palmen, geen slappe boeketjes. Zeker een aanrader. Wel een beetje aan de prijzige kant.

Had deze voor een 10tje meegenomen bij van Herwijnen (uitverkoop) hij viel me zeker niet tegen, heldere kleuren, goede burst en grote effecten. Dat fontijntje aan het begin is leuk om het publiek op het verkeerde been te zetten. ;)

Hij is erg prijzig maar als je hem afsteekt dan valt ie je zeker niet tegen. Had hem 2 jaar geleden, en je krijgt eerst een goede fontein, die vrij lang duurt. Gevolgd door 7 shots, met echt perfecte effecten erin die ook echt groot zijn! De burst is ook harder dan een gemiddelde cake.

Voor deze cake heb ik dit bedrag dan nog wel over.

Ik had vorig jaar het no name pakket(???) van Katan,daar zaten ook 2 El nino cakes in.In eerste instantie dacht ik niet van wauw,maar moet zeggen,dat het erg mooie cakes zijn!Met erg mooie kleuren,grote effecten en harde burst,maar ik vind ze ook te duur,voor tien tot 12 euro zou ik zeker een paar aanschaffen.

Deze cake's heb ik ieder jaar weer, vindt ze geinig met mooie bouqetten
Kan ze niet laten staan

Een van de toppers van Lesli, als hij volgend jaar niet duurder word koop ik hem!
Op de demo in Heythuysen was dit een van de toppers!

Hoort inderdaad voor mij in het rijtje van de toppers van Lesli! Jammer van de prijs, maar je hebt wel ( in mijn ogen ) kwaliteit.

Back
Bovenaan