El Monstro

Wij hebben er een paar setjes van besteld. €2 per stuk lijkt mij geen geld al lijkt hij wat laag te klappen.
 
Vallen de 30mm 40gram single shots(el monstro) ook onde rde f3 vuurwerk?

Edit: heb het zelf opgezocht over de wetgeving. Tot 25 gram valt het onder F2 consumentenvuurwerk en daarboven F3.
El monstro zal dis ook verboden worden. Even wat pakjes hiervan mee bestellen
 
Laatst bewerkt:
Vallen de 30mm 40gram single shots(el monstro) ook onde rde f3 vuurwerk?

Edit: heb het zelf opgezocht over de wetgeving. Tot 25 gram valt het onder F2 consumentenvuurwerk en daarboven F3.
El monstro zal dis ook verboden worden. Even wat pakjes hiervan mee bestellen

Ik had het net ingetikt maar je had het zelf al gevonden!
 
Kon het toch niet laten en heb ze maar vast besteld. Straks pis je weer naast de pot gezien de run op deze items.
 
Laatst bewerkt:
Vallen de 30mm 40gram single shots(el monstro) ook onde rde f3 vuurwerk?

Edit: heb het zelf opgezocht over de wetgeving. Tot 25 gram valt het onder F2 consumentenvuurwerk en daarboven F3.
El monstro zal dis ook verboden worden. Even wat pakjes hiervan mee bestellen

Op de site van VWT staat 100 gram. Dus 25gram per stuk, dus gewoon F2?!
 
Ja dit is gewoon een F2 singleshot, 30mm en 25 gram. Maar wel echt een dikke singleshot en een ( wat mindere, maar toch ) leuke vervanger voor als de F3 singleshots verboden zijn. Ik ga een aantal setjes bestellen en dan kan ik het mooi vergelijken met de F3 singleshots :)
 
Heb er 10 pakjes van besteld, zeer benieuwd naar. Maar heb vertrouwen dat dat wel goed komt.
 
Ja dit is gewoon een F2 singleshot, 30mm en 25 gram. Maar wel echt een dikke singleshot en een ( wat mindere, maar toch ) leuke vervanger voor als de F3 singleshots verboden zijn. Ik ga een aantal setjes bestellen en dan kan ik het mooi vergelijken met de F3 singleshots :)

Hoe kom je daar dan bij? waar zie je dat hij 25 gram heeft?
 
ai, ik heb zojuist 3 pakken besteld en nu zijn ze uitverkocht. Hopen dat ik ze alle 3 krijg dan :)
 
Back
Bovenaan