Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe ook altijd wel mee, net zoals Anihalas niet teveel waarde aan hechten. Als je er vanuit gaat dat je een dikke prijs gaat winnen, dan word je teleurgesteld.
Ook vaste prik hier zijn de Decemberkalender krasloten, die horen er in december echt bij. Je krijgt daar ook altijd een vuurwerkbon bij, een mooi excuus om bij de lokale GBV-dealer nog wat klein spul bij te halen![]()
En iedereen de loten alweer in huis ?
En iedereen de loten alweer in huis ?
Hopelijk wel, want de winnende ligt nog in de winkel, die wil ik van de week nog ff halen, grotere kans dat ik hem krijg dus.![]()
Hopelijk wel, want de winnende ligt nog in de winkel, die wil ik van de week nog ff halen, grotere kans dat ik hem krijg dus.![]()
Ik speel altijd mee met 1 lot. Er is er toch maar 1 die de hoofdprijs kan winnen. Ik hecht er verder niet teveel waarde aan. Het is net als bij het vuurwerk iets wat niet moet, maar wel leuk is om aan mee te doen. Als het voorbij is en je hebt er niks meer van over dan is het niet erg. En heb je er wel wat aan over gehouden dan is het in het geval van de loterij best leuk! Ik speel gedurende het hele jaar sporadisch mee ik denk zo'n 5 a 6 keer per jaar. Naast oudjaar ook de koningsdag trekking etc.