El General [Compound]

niet geleverd?
was op de laatste verkoopdag nog gewoon voorradig bij gbv
de hele st8ment lijn zag er goed uit en presteerde ook goed

Beetje late reactie maar bij mijn winkel waren de bestelde artikelen niet binnengekomen. Als ik het filmpje hierboven zo bekijk best balen want zit lekker tempo in

Dit was echt een prima box, eigenlijk vond ik de eerste cake het meest indrukwekkend met die spinning tails, maar die laatste waaier maakt de box ook prima af. We hadden hem met wat afstand ertussen per 2 gedaan, was echt een goed geweld, je hoort het ook wel aan de reacties dat deze goed beviel. :)

What the fkk is er met die eerste cake gebeurt?! Ik heb geen spinning tails gezien! Het leek wel of hier en daar het tempo en de heftigheid eruit geschroefd was! Als ik nu de films van vorig jaar van bijv Mike of Campie terugkijk, dan zit daar veel meer tempo in en met spinners in de eerste cake! Geen verkeerde box, maar als je het anders verwacht, dan is je voorstelling van zo'n box mooi verdraaid! Mijn gevoel over deze box: Gedeeltelijk tevreden!

Zo, dat is wel een interessant punt, wat goed dat je dat gefilmd hebt dit jaar. Niet echt te vergelijken inderdaad, vind persoonlijk het type crackling ook erg leuk en anders dan de rest van de markt, maar ook dat zit er niet in bij die 2019 versie?
Erg jammer, dit zetten ze hopelijk snel weer recht in de productie.

Zo, dat is wel een interessant punt, wat goed dat je dat gefilmd hebt dit jaar. Niet echt te vergelijken inderdaad, vind persoonlijk het type crackling ook erg leuk en anders dan de rest van de markt, maar ook dat zit er niet in bij die 2019 versie?
Erg jammer, dit zetten ze hopelijk snel weer recht in de productie.

Ik heb deze gekocht in de winkelactie toen de restvoorraad net was verkocht en het st8ment assortiment opnieuw werd aangevuld met oa nieuw voor te bestellen producten incl de El General! Dus ik ga er van uit dat dit de 2019 versie is! Ik had even op de doos moeten kijken!

Ik had er toevallig foto's van gemaakt en dit jaar had ik dus de 2019 versie. En die is idd anders dan de 2018 versie. Zie filmpje 2019 en 2018 hieronder.

2019 versie

Foto 2019
2019 general.jpg

2018 versie

Bijlagen

• 2019.jpg
    2019.jpg
    95,3 KB · Weergaven: 0
Mooie effecten. @gbv is het de bedoeling dat deze box terugkomt als 2018 of 2019 versie? Vind namelijk de 2018 leuker met het tempo.

Mooie effecten. @gbv is het de bedoeling dat deze box terugkomt als 2018 of 2019 versie? Vind namelijk de 2018 leuker met het tempo.

Deze zal dit jaar nog zoals de 2019 versie zijn. Mocht je hem kopen, kun je de winkelier even naar het batchnummer laten kijken mocht je een 2018 versie willen. In 2021 doen we ons best om de 2018 versie weer te produceren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan