Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor meerwaarde zouden ze daar aan hebben? Maakt voor hun toch niet uit of ze het in Nederland of Duitsland verkopen?Als de vuurwerkbranche echt wat wilt bereiken moeten ze als eerste dat lesli ('woordvoerder' vuurwerkbranche eruit trappen. Die willen alles verboden hebben zodat ze het in belgie en duitsland weer aan nederlanders kunnen verkopen.
Normaal gesproken reageren we nauwelijks op dit soort berichten, maar omdat we hier op een forum met mede liefhebbers zitten, maken we naar aanleiding van deze ongefundeerde aantijgingen een uitzondering.Allereerst dank voor je inzet bij HVLV, wellicht is het je opgevallen dat de acties weinig invloed hebben gehad? ......en dat een radicale/alternatieve aanpak wenselijk is.
Natuurlijk is het goed wat HVLV doet vooral mee blijven doorgaan, maar je moet toch wel onder een hunnebed vandaan komen om te begrijpen dat er in WOKE - Nederland geen plek is voor anders denkenden dan links gedachtegoed.
Tegengas d.m.v. extra verzet kan in deze tijden en op dit moment na jaren van afbreken van onze mooie traditie enkel nog helpen.
Kun je het niet mee eens zijn, prima.
Nou MEID geluk voor ieder ik fugeer beter als stormram i.p.v als een diplomaat in de pen te kruipen. Daar zijn anderen meer geschikt voor.
De spelfouten komt ook door het feit dat ik aan het werk ben en mijn dikke worsten vingers moeite hebben om op mijn scherm te manoeuvreren (mooi en moeilijk woord, en goed)
Volgens mij was de (ik dacht vandaag) aangenomen motie om sterk te gaan lobbyen bij de EU om een verbod op zwaar vuurwerk, zoals de Cobra voor elkaar te krijgen, waardoor er (indirect) minder problemen zijn tijdens de jaarwisseling en rondom (sport)evenementen. Beweegreden (indirect) van de indieners van de motie o.a. zodat we hier het jaarwisselingsfeestje gewoon met legaal vuurwerk kunnen blijven vieren (lees: er minder gezeik is van de anti’s). Zelfs de linkse kliek heeft voor deze motie gestemd, dus er is nu wel degelijm een stuk nuance verschil bijgebracht in de landelijke politiek en ik vermoed dat HVLV daar wel aandeel in heeft gehad.@HVLV
Lukt het tegenwoordig al om de 'ontwetende mensen' het verschil duidelijk te maken tussen de overlastgevende Cobra's, nitraten, shells of een legaal sierpakket of compound uit het plaatselijke tuincentrum?
Het kenbare verschil zie ik niet terug in de landelijke, gemeentelijke politiek en de media (discussies) om er een eventueel verbod door te drukken.
Wellicht is dit meer iets voor een apart topic, maar om je vraag te beantwoorden: de TDS 400 en UMD 300 van Magnum!Maareh, welke producten zijn kooiloos steengoed? GBV vorig jaar iig niet. Freestyle madness was volgens mij kooiloos en steengoed. Nog meer producten die er voor jullie uitspringen?
Wat ,harddrugs,is dat geen dure hobby dan ?Ik gebruik het dan ook elk jaar in de discussie met dat volk. Heb er nog een mooie flyer van gemaakt.
Men bedoelt vaak BPN, waar de meeste importeurs lid van zijn.Wie is de branch eigenlijk? Wie zijn die personen? Hoe kunnen we hun bereiken? Iedereen roept altijd maar dat Lesli het is?
Denk dat Lesli/vwt voorsorteert op de toekomst, zoals eerder al door VWfeestje gesuggereerd; minder shots per compound met meer nem per tube zodat totaal flash onder 5% blijft. Dan zou je dus verwachten dat door verminderd productvolume de prijs daalt, maar als je dan de markt bespeelt met Xqlusif dingen waar de rest tzt wel mee moet om qua concurrentie bij te benen... In die richting wrs. Dus minder shots voor zelfde geld uiteindelijk. Niet perse minder spectaculair siervuurwerk.Wat gaat dit met de prijs doen? Geen kooi, minder verpakkings materiaal meernin ene container dus betere prijs?
En is er gekeken naar andere oplossingen? Meer ruimte tussen tubes? Andere samenstelling?
Jasper Groeneveld is idd al een jaar of 5 de baas bij Lesli. Maar Leo is volgens mij nog woordvoerder van de BPN.Leo Groeneveld van Lesli is er lang voorzitter van geweest, ik meen dat zijn zoon stokje bij Lesli heeft overgenomen en dan ook bij BPN? Zij schijnen altijd de kortste lijntjes met politiek en IL&T te hebben. Vandaar.
Die elkaar het licht niet in de ogen gunnen.Simplistisch gezegd bestaat "De branch" uit alle vuurwerk importeurs/fabrikanten en alle winkeliers die elk jaar vuurwerk verkopen in NL.
Lesli wordt vooral gekocht door het gewone volk. En als lesli een mooi product heeft koop ik die ook gewoon. Waarom die ene compound die je afneemt maakt geen verschil tegenover de reguliere verkoopEn als mensen nou eens stoppen met het kopen van Lesli producten wordt hun invloed ook minder.