Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ach ja daar zijn genoeg van. Roeptoeters dat niemand wat doet en alles klote is. Maar ondertussen geen vinger uitsteken en alleen maar kunnen klagen.
Dus als hard schreeuwen niet het gewenste resultaat geeft is het "je er bij neer leggen" voldoende?Je druk maken vind ik zonde van mijn energie en tijd. We weten inmiddels toch wel dat het weinig uithaalt om hard te schreeuwen. Wanneer hebben wij, als liefhebbers, nou een politieke meevaller gehad? Huilen, accepteren en plezier maken met wat wel mag. It is what it is.
Vertel... wat zijn jouw opties in dezeAch ja daar zijn genoeg van. Roeptoeters dat niemand wat doet en alles klote is. Maar ondertussen geen vinger uitsteken en alleen maar kunnen klagen.
Ik schrijf gemeenteraads leden, tweede kamerleden en kabinetsleden aan via de mail, voorzien van bewijzen dat bepaalde dingen geen goeie keuze is. Ik ben overigens ook lid van de HVLV. Dus ik doe mijn best, ook al zijn resultaten niet (meteen) zichtbaar.Vertel... wat zijn jouw opties in deze
Uiteindelijk ieder zijn ding toch. Misschien komt het ook doordat ik al 20+ jaar heb genoten van deze fantastische hobby en ik me druk maak om andere dingen in het leven op dit moment.Dus als hard schreeuwen niet het gewenste resultaat geeft is het "je er bij neer leggen" voldoende?
Van maximaal 200 gram naar maximaal 500 gram? Dat was, lijkt me, toch een behoorlijke meevaller.Je druk maken vind ik zonde van mijn energie en tijd. We weten inmiddels toch wel dat het weinig uithaalt om hard te schreeuwen. Wanneer hebben wij, als liefhebbers, nou een politieke meevaller gehad? Huilen, accepteren en plezier maken met wat wel mag. It is what it is.
100% maar de laatste jaren is het toch meer incasseren.Van maximaal 200 gram naar maximaal 500 gram? Dat was, lijkt me, toch een behoorlijke meevaller.
Nice!Ik schrijf gemeenteraads leden, tweede kamerleden en kabinetsleden aan via de mail, voorzien van bewijzen dat bepaalde dingen geen goeie keuze is. Ik ben overigens ook lid van de HVLV. Dus ik doe mijn best, ook al zijn resultaten niet (meteen) zichtbaar.
De jouwe?
HahahahaJe kan je altijd nog aan het binnenhof vast lijmen. Niet de A12, want daar hebben andere mensen last van.
Das toch één grote bouwput?Je kan je altijd nog aan het binnenhof vast lijmen. Niet de A12, want daar hebben andere mensen last van.
Correctie, één grote, veel te dure en ach, rekenfout, dus IETS hoger dan begrote, bouwput.Das toch één grote bouwput?
Heb een aantal dingen samen met een ondersteunend fractielid naar Caroline van BBB gestuurd.Alle grote opslagbunkers in DE werken zo. Ingang van een bunker hangt een bordje met deze vermelding.. ook voor 1.1 trouwens.
Buiten dat zijn er veel vuurwerwinkels in DE die 1.3 mogen verkopen dus die zullen het fijne ervanaf weten op winkelgebied.
Nee niets doen helpt. Of het overlaten aan de BPNook zon succes.
En zon protest niet de 30 dec. maar ergens half oktober op een doordeweekse dag.
En ja het geeft overlast en reden voor het linkse tuig om te klagen. Laat dat nou net de bedoeling wezen om zo een statement te maken hoe het er aan toe gaat wanneer al het legale vuurwerk geen reed meer voorsteld of verboden wordt.
Alvorens er over wordt gegaan op zon actie vraagt het een goede planning.
*Infowebsite waarom de actie plaats vind.
*Aankondiging via alle sociale kanalen.
*Media voor informeren.
De tijd van rustig afwachten hebben we wel gehad, en maakt het verschil ook niet.
Bedenk je maar eens waartoe een kleine groep toe in staat is in NL (zwarte piet, houtkachels,XR)
Weerstand en slecht gedrag brengt je tegenwoordig (helaas) verder.
Wat goed! Enig idee wanneer we hier dan iets van horen?Heb een aantal dingen samen met een ondersteunend fractielid naar Caroline van BBB gestuurd.
Deze fractie ondersteuner meldt me nu;
Ik heb het besproken met Caroline. Zij beaamt de problematiek en zal waar mogelijk aandacht vragen met de argumenten
Klopt met de Nederlandse mentaliteit zit het wat dat betreft niet goed. Veel word maar geaccepeerd zonder welke vorm van protest dan ook.Nee. Nee en nog is nee, dit werkt niet. Nu niet, nooit niet. Zeker niet met de Nederlandse mentaliteit. En al zeker niet met vuurwerkliefhebbers. Dat weet jij, dat weet elk forumlid met een stel hersenen. Noem mij een protest voor vuurwerk dat enig vleugje effect heeft gehad. Er wordt niet eens naar XR geluisterd, dus wat wil je gaan bereiken met een beetje vuurwerk afschieten in oktober. 100% kansloos hahaha. Maar ga je gang. Maak een filmpje, ik geef je een like voor de moeite en het straatfilmpje.
Precies dat, en idd hier idem 80% met kooi.conclussie vanaf volgend jaar geen geweldig vuurwerk meer mindere boeketten en minder burst. erg jammer aangezien t meeste wat ik kocht 80% met kooi kwam ....
Klopt met de Nederlandse mentaliteit zit het wat dat betreft niet goed. Veel word maar geaccepeerd zonder welke vorm van protest dan ook.
Wanneer de branche of HVLV maar niet doordringt tot de hersenen van beleidbepalers en het wellicht niet eens de aandacht krijgt om serieus genomen te worden lijkt mij een actie welkom.
Wanneer de traditie straks helemaal is verdwenen mogen we onszelf wel afvragen hebben we er alles aan gedaan om de traditie te bewaken...
Wanneer er een afsteekactie plaats zou vinden mag je stellen dat er niet een hele zware misdaad is gepleegd enkel een schreeuw nee beter een knal om aandacht voor onze belangen. Lijkt mij, een ander mag er natuurlijk anders over denken.
Achterover leunen en hopen op de branche met de heer Groeneveld aan het roer heeft tot op heten weinig goeds gebracht zelfs inperking en of verboden en dat met de gedachte om het maar te kunnen behouden... uitstel van totaal verbod. Los van dat elke inzet op diplomatiek niveau is welkom.