Einde van producten in kooi.

Vorig jaar had ik pas mijn eerste compund in kooi (Transbomber). Kwaliteitsverschil met ongekooide producten was idd merkbaar en ben dit jaar ook voor meer compounds in kooi gegaan. Jammer om te lezen dat het dus bij 1 jaar goed knallen blijft.

Anderzijds heb ik me alle voorgaande jaren uitstekend vermaakt met ongekooide artikelen en het pret van het vuurwerk zal me (zolang het niet totaal verboden wordt) nooit afgenomen kunnen worden. De voorpret is al zoveel waard en dat zal er ook zonder gegkooide artikelen voor mij blijven. De sfeer, de collectie bij elkaar zoeken, routes plannen, de straatfilmpjes op YT kijken. Zolang er nog maar iets te koop is geniet ik er van.

Ik hoop dat onze vuurwerktraditie nog lang in stand zal blijven, maar ik wil me toch vooral blijven focussen op het genieten en niet de frustratie richting de overheid. Dat zijn ze het helemaal niet waard. Mocht er ooit een protest komen op bijvoorbeeld het Malieveld dan sluit ik me daar zeker bij aan, zelfde geld voor petities etc, maar verder accepteer ik het maar gewoon zoals het is en maak ik er het voor mezelf het leukste van binnen wat mogelijk blijft.

Nou nou van 1.7gram burst naar 1.1 is voor jou einde vuurwerk? Dat gaat wel heel makkelijk dan
Dat is een flink verschil: game over met die dikke boeketten.
Het is eerder van 2 gram naar 1 gram: halve performantie.

Er was duidelijk voorkennis bij de sector, dus als zij een deal hebben gesloten met de overheid (wat niet zeker is), moeten ze die deal maar komen verdedigen tegenover de klanten.

Ben overigens wel benieuwd hoe jij vanachter je toetsenbord denkt het TIJ de kunnen keren.

Kom maar op met jou plan van aanpak....
Ik ben 2.5 jaar lid geweest van HVLV, ik denk dat we voldoende actie hebben gevoerd. We hebben verschillende acties uitgezet, ik weet niet tot hoeverre ik daarover mag uitwijken, dus met alle respect naar HVLV zal ik ook niet vertellen over hoe het daar op de achtergrond loopt. Maar weet dat er een hoop mensen bezig zijn om zich op een eerlijke en veilige manier vuurwerk te behouden. En dit ook op de lange termijn zullen blijven doen. Het zijn doordachte plannen, en geen plannen zoals "LaTeN wE VuUrWeRk GaAn AfStEkEn Om EeN TeGeNgElUiD tE LaTeN HoReN".

Daarnaast stoor ik me enorm aan het aantal spelfouten dat jij maakt in elke zin die je schrijft, hier ook weer één. jouW plan van aanpak. Om deze reden heb ik ook echt grote twijfels over je bereik en over je kunnen om dit soort dingen op te kunnen zetten.

Nogmaals, veel succes met wat je denkt te bereiken.

Stichting HVLV zit er bovenop om een en ander zo positief mogelijk te beïnvloeden om de schade zoveel mogelijk te beperken.

We houden jullie op de hoogte!

Laat ons wachten met protest tot HVLV de tijd heeft gehad om dit uit te spitten.

Maar zowel de overheid als de sector moeten goed snappen dat België en Duitsland heel populair gaan worden op deze manier.
Om nog maar te zwijgen over F4 bakken en shells.

Als diezelfde mensen zelf voorstellen om dan maar van de kooien af te stappen…. Puur eigen belang van Lesli net als alle voorgaande maatregelen… marges waren te laag en teveel gedoe met bepaalde productgroepen dan bieden we dat aan om te verbieden als compromis… naïef en vooral heel dom.

Iedereen moet voorzich beslissen wat hij wil maar ik heb uit principe al een tijd geleden besloten niks meer te kopen van bepaalde importeurs. Het zal weinig invloed hebben maar het is het enige wat je kan doen.

Dat veel winkels en met name liefhebbers winkels nog in die verhalen van diezelfde importeurs trappen begrijp ik alleen niks van. Deze winkels kunnen wel degelijk iets veranderen/ duidelijk maken
De liefhebber zelf is ook geen haar beter. Flink mopperen hier en ondertussen wel mee doen met bepaalde prijsvragen...

Ik ben 2.5 jaar lid geweest van HVLV, ik denk dat we voldoende actie hebben gevoerd. We hebben verschillende acties uitgezet, ik weet niet tot hoeverre ik daarover mag uitwijken, dus met alle respect naar HVLV zal ik ook niet vertellen over hoe het daar op de achtergrond loopt. Maar weet dat er een hoop mensen bezig zijn om zich op een eerlijke en veilige manier vuurwerk te behouden. En dit ook op de lange termijn zullen blijven doen. Het zijn doordachte plannen, en geen plannen zoals "LaTeN wE VuUrWeRk GaAn AfStEkEn Om EeN TeGeNgElUiD tE LaTeN HoReN".

Daarnaast stoor ik me enorm aan het aantal spelfouten dat jij maakt in elke zin die je schrijft, hier ook weer één. jouW plan van aanpak. Om deze reden heb ik ook echt grote twijfels over je bereik en over je kunnen om dit soort dingen op te kunnen zetten.

Nogmaals, veel succes met wat je denkt te bereiken.
Allereerst dank voor je inzet bij HVLV, wellicht is het je opgevallen dat de acties weinig invloed hebben gehad? ......en dat een radicale/alternatieve aanpak wenselijk is.

Natuurlijk is het goed wat HVLV doet vooral mee blijven doorgaan, maar je moet toch wel onder een hunnebed vandaan komen om te begrijpen dat er in WOKE - Nederland geen plek is voor anders denkenden dan links gedachtegoed.

Tegengas d.m.v. extra verzet kan in deze tijden en op dit moment na jaren van afbreken van onze mooie traditie enkel nog helpen.
Kun je het niet mee eens zijn, prima👌.

Nou MEID geluk voor ieder ik fugeer beter als stormram i.p.v als een diplomaat in de pen te kruipen. Daar zijn anderen meer geschikt voor.
De spelfouten komt ook door het feit dat ik aan het werk ben en mijn dikke worsten vingers moeite hebben om op mijn scherm te manoeuvreren (mooi en moeilijk woord, en goed👏)

Herrie gaan trappen met illegaal stoken is enkel olie op het vuur gooien. Laat dat maar mooi, levert enkel tegenovergestelde op van wat we willen.

Als ze dit blijven doorduwen zal er sowieso een tegenreactie komen, in welke vorm van protest dan ook.

Als dit zo doorgaat staan we binnen 5 jaar sterretjes te stoken.

Als ze dit blijven doorduwen zal er sowieso een tegenreactie komen, in welke vorm van protest dan ook.

Als dit zo doorgaat staan we binnen 5 jaar sterretjes te stoke
Herrie gaan trappen met illegaal stoken is enkel olie op het vuur gooien. Laat dat maar mooi, levert enkel tegenovergestelde op van wat we willen.
Begrijp je, maar bedenk wel dat door decennia lang door de burger braaf hoofdschuddend mee instemmend met alles wat opgelegd/beperkt etc. de levensvreugde niet bepaald goed heeft gedaan. Tijden veranderen en goed gedrag siert je maar brengt te weinig.

Ik denk niet dat het zinvol is wanneer we individueel gaan proberen om actie te gaan voeren en sommige vormen van actie voeren zullen zelf eerder een negatieve uitwerking hebben dan bijdragen aan het tot een ander inzicht brengen van de politiek. Hier kan enkel iets aan gedaan worden door mensen die georganiseerd zijn en een netwerk hebben om de media en de politiek te bereiken. Hierin is de BPN voor ons blijkbaar niet de juiste partij aangezien het er sterk op lijkt dat ze hier reeds van op de hoogte waren en er blijkbaar ook mee ingestemd hebben. Net als bij eerdere situaties, waarbij telkens één of meerdere product categoriën geschrapt werden, laten zij zich klaarblijkelijk als makke lammetjes naar de slacht brengen. Er rest ons dus niets anders dan hopen dat de HVLV een ingang kan vinden om het tij te keren. Wanneer wij daar als liefhebbers iets aan bij kunnen dragen en onze krachten bundelen kan het zinvol zijn maar dus niet wanneer we op de solo tour gaan.

Ik denk niet dat het zinvol is wanneer we individueel gaan proberen om actie te gaan voeren en sommige vormen van actie voeren zullen zelf eerder een negatieve uitwerking hebben dan bijdragen aan het tot een ander inzicht brengen van de politiek. Hier kan enkel iets aan gedaan worden door mensen die georganiseerd zijn en een netwerk hebben om de media en de politiek te bereiken. Hierin is de BPN voor ons blijkbaar niet de juiste partij aangezien het er sterk op lijkt dat ze hier reeds van op de hoogte waren en er blijkbaar ook mee ingestemd hebben. Net als bij eerdere situaties, waarbij telkens één of meerdere product categoriën geschrapt werden, laten zij zich klaarblijkelijk als makke lammetjes naar de slacht brengen. Er rest ons dus niets anders dan hopen dat de HVLV een ingang kan vinden om het tij te keren. Wanneer wij daar als liefhebbers iets aan bij kunnen dragen en onze krachten bundelen kan het zinvol zijn maar dus niet wanneer we op de solo tour gaan.
Mooi gezegd! ben het met je eens..

Het staat een ieder vrij om een kabinetslid of tweede kamer lid aan te schrijven via email met je gedachtengoed. Uiteraard wel netjes blijven maar vraag me af hoeveel mensen die al eens gedaan hebben

Back
Bovenaan