Einde van producten in kooi.

Snap de hele kooi discussie niet echt,heb genoeg dikke kooiloze producten geschoten afgelopen jaar, de compounds die ik wel in kooi had waren niet perse beter of harder, riakeo bv ,niets in kooi en absoluut top kwaliteit zoals vele andere labels/importeurs ,is voor mij iig geen invloed op mijn aankopen

• Like
Waarderingen: GMP
Ach niet te veel mee bezig zijn, tis een aflopende zaak ivm het verbod.
Koop zelf zoveel mogelijk met kooi, dus vraag je lokale verkoper wat de restvoorraad is.

Bepaalde producten zijn kooiloos ook prima.

Wat is trouwens de reden van een kooi? Veiligheid? Met als voordeel dat de burst harder is? Iemand een concrete uitleg? Zelf nooit gekeken naar kooi of zonder kooi.

De laatste update is dat eind juni het RAC gewijzigd word. Nieuwe import is zonder kooi. De huidige voorraad is nog steeds punt van discussie..
Pfoe het verbieden van uitleveren van huidige voorraad kooiproducten zou wel de laatste trap na zijn. Hopen dat het niet zover komt.

Wat is trouwens de reden van een kooi? Veiligheid? Met als voordeel dat de burst harder is? Iemand een concrete uitleg? Zelf nooit gekeken naar kooi of zonder kooi.
Om de classificatie naar beneden te krijgen met transport. Zonder kooi mag ook geen of veel minder flash bevatten.

Oh nee.... nu zullen een deel van mijn boxen MISSCHIEN in de loop naar oktober geannuleerd worden. Nu moet ik spijtig genoeg extra boxen bestellen want ja het kan niet anders..... Het is niet dat mijn ruggengraat dubbelklapt door het nieuwe assortiment en dat dit een goed excuus is om over mijn budget heen te gaan ofzo.... nee echt niet

In plaats van de regel af te schaffen die helemaal niet nodig is gaan ze het product afschaffen wat door die regel gevaarlijk wordt, belachelijke manier van denken.

Back
Bovenaan