Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij ging er 1 en ander fout maar heb er wel van genoten. Vanavond ook knallen uit de richting van de stad gehoord waar ik me vraagtekens bij had. Ik houd van vuurwerk maar soms denk je echt dat er gebouwen instorten.

Ze waren al effe bezig met knallers maar na de eerste cake beginnen filmen.

Klonk gister weer heel goed en stuk kunnen zien! Belooft wat in de buurt met oud en nieuw... of ze schieten nu alles op :rolleyes:

Welke mafkees steekt er in hemelsnaam om 05.25 uur hier een blok af :p. Lag wel te genieten in mijn bed van de klappen van een salvobox :D

Ik liep de deur uit net, en preciés toen ik richting de auto liep ging er een klein stukje verderop, achter wat huizen, een shell (chrysantium) de lucht in. Prachtig :yes:

Niet veel later kwam ik twee jongens tegen met iets onder hun arm wat verdacht veel leek op een 3' buis. Bij navraag bleek dit te kloppen :handsup:

Echt even een genietmomentje temidden van deze misère.

Hier echt veel horen afgaan. Niks gezien maar dit beloofd heel wat voor oud& nieuw. Lekker ongestoord stoken gezien er zoveel wordt afgestoken. Heb er steeds meer zin in :)

In Zoetermeer ging het zeker de laatste week goed los, gisteravond echter was het nauwelijks tot niets. Ik heb het gevoel dat het een stilte voor de storm is :angel:

Hier in amsterdam valt het me vies tegen. De laatste dagen hoor ik iets vaker een knalletje of een pot in de verte en zie ik steeds vaker wat jochies met cat 1 spelen. Gezien de conditie van amsterdam tegenwoordig (stad voor de rijken en imagobewuste nederlanders die heel graag in de hoofdstad willen wonen) zie ik het erg somber in. Ik hoop dat al die rijke mensen hun imago groot genoeg vinden om niet alleen verkeersregels en coronaregels te overtreden, maar om ook het oud en nieuw verbod te overtreden.
(edit) Ja... ik weet dat ik in de verkeerde stad ben geboren als vuurwerkliefhebber, al is noord erg goed in het stoken)

Lijkt overal wel hetzelfde te zijn dan... helemaal stil, op een harde klap in de verte na. Ik hoop echt dat iedereen dit doet om het allemaal te bewaren voor donderdagavond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan