Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier nu regen, maar ben benieuwd als het droog is. Gisteren al de hele avond door zware biems in de verte en wat mooie blokken. Helaas alleen gehoord, niet gezien.

Net echt een veel te harde knal in de straat. Gelijk autoalarm af.
Geen pretje dat ze dat soort zooi in een woonwijk afsteken. Bedankt overheid!

De politie zelf was hier ter plaatse en ook die gaven aan dat dit met oud en nieuw een groot probleem gaat opleveren en ze niet op een verbod zaten te wachten.

:bonk: Het zou zo fijn zijn als media en politiek Nederland eens wat vaker naar de politiemedewerkers en Zorgmedewerkers zouden luisteren i.p.v. de lobbyclubs die pretenderen namens hen te spreken

Hier ook in de verte wat dreunen heb helaas nog geen blokken gezien.
Draag er zelf ook aan bij met wat cat1.
Prima voor de sfeer.

Vannacht vanuit het ziekenhuis Tilburg mooi vuurwerk vanuit de wijk, al dagen gaat het goed los hier! Of dit de oplossing is betwijfel ik maar goed handhaven kunnen ze nu al niet. De politie zelf was hier ter plaatse en ook die gaven aan dat dit met oud en nieuw een groot probleem gaat opleveren en ze niet op een verbod zaten te wachten.

Die blokken zullen de komende tijd vaker de lucht ingaan hier in de wijk :wink:

Om 20:00 knalde het aardig hier! Ik dacht eerst dat het wel mee ging vallen maar er werd goed gehoor gegeven aan de oproep!

meer als vorige week.
leek zonder dollen wel 31dec 18:00u heerlijk!
wanneer is de volgende demo trouwens? want dan kan ik mooi buiten staan en genieten van al het moois in de luxht

Ging aardig los hier, veel cakes.. maar vooral hele diepe knallen. Wordt wat de 31e.

Voor de vorm meegedaan met wat fonteintjes, dochterlief vond het prachtig. Papa ook.

Heel veel losse knallen rond 20:00, vrij weinig sier helaas. Toch wel lekker om steeds die thunderkings boven het dorp te horen galmen. Sfeertje is wel aanwezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan