Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Hebben jullie de eerste knallen van dit jaar al weer gehoord of heb je zelf al wat afgestoken?. De winter zit eraan te komen en daarbij ook het vuurwerk.

Heb jij al knallen gehoord en wanneer begin jij zelf met knallen ?

Hier in de buurt is het meestal elke zaterdagnacht rond 00:30 dat er een cake wordt afgeschoten. Dit gaat ook meestal het hele jaar door.

Zowat elk weekend van het jaar is er wel ergens een knal of cake te horen.

Je merkt echt dat mensen over gehouden hebben van afgelopen (Mistige) Oud en Nieuw.

Hier vallen de knallers en dreunen erg mee vergeleken met andere jaren. Wel gaan er opvallend meer cake's/boxen de lucht in. Nog niets gezien, maar des te vaker gehoord. Wel af en toe op abnormale tijdstippen, door de week tegen 02:00 is niet bepaald grappig :bonk:

Zo af en toe. Afgelopen maandag nog (was overigens niet thuis). Gelijk in de buurtalarmpreventieappgroep commentaar met een boos gezichtje en de mededeling dat er ook dieren zijn die er bang voor zijn. Hoewel ik er helemaal niet van ben kon ik het toen niet laten om ff te zeggen dat je dan prima in de sfeer van O&N kunt komen duimpje duimpje en dat onze hond het prachtig vind. Wat een gezever. Beheerder zei overigens wel dat de app alleen bedoeld was voor noodgevallen. Maar wat een framing weer, zo slecht van die linkse rakkers...

Hier veel knallen in de verte bij het 'jeugdhonk' tussen 00.00 en 02.00, af en toe vliegt er in het weekend een cake de lucht in.

Gisteravond een vette shell in de wijk voor me in Soest...ze zijn dit jaar weken eerder als anders..

Hier voor het eerst afgelopen weekend. Niet alleen knallen, maar meteen dikke cakes en zelfs een box de lucht in zien gaan.

In het weekend het hele jaar door wel wat cakes en dat komt dan telkens weer uit dezelfde hoek. Die heeft heel wat over denk ik.:D

Dat ik in een vrije dode hoek zat qua oud&nieuw wist ik, maar door het jaar heen is er eigenlijk ook nauwelijks iets te horen. Vorig jaar rond december wel, maar dit jaar echt nog niks gehoord..

Afgelopen weekend toch weer wat cat1 afgestoken met mijn zoon.

Maar ik kon het niet laten om toch nog ff...... :cool:

Doordeweekse avonden rond 12u snachts ineens hele boxen die de lucht in gaan in de verte. Iemand jarig steeds denk ik?:p

Hier weinig te horen, zowel in de dagen voor oud & nieuw als midden in het jaar. Af en toe een knal, thats it. Ook met oud & nieuw zelf is het geen vetpot hier.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan