Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier erg stil. Lijkt ieder jaar minder te worden. Als kind liep ik vroeger al dagen te stoken maar dat is echt verleden tijd.

Hier gaat het ook al het hele weekend behoorlijk los. Net een flink stuk wezen wandelen, maar echt erg veel gezien. Overal staan de partytents en vuurtonnen ook al gereed.

Hier wel wat geknal. In mijn eigen wijk niet eigenlijk, bij mijn vriendin wel. Net in een uur tijd toch een cake of 5/6. Maar heb de politie ook al meerdere rondjes zien rijden en mijn fout geparkeerde auto zien negeren. De jacht is hier aardigg geopend lijkt het.

Rond Tiel was het in de vooravond wederom vrij rustig maar de laatste twee/drie uur gaat het toch ook aardig los.

In Twente ging het goed los vandaag... storend voor de toekomst van onze hobby, maar stiekem zo ontzettend leuk :)

Knallen gehoord? De vraag is nu eerder wat hoor je niet:p woon in een dorp met circa 35.000 mensen en politie doet hier qua te vroeg afsteken vrijwel niks ( gelukkig:p ) het is een soort van gedoogd, zolang ze geen rottigheid uithalen zien hun het als oke:)

In 45min tijd nu, verschillende kleine spul gehoord, maar ook carbid van verschillende plekken en op 1 of andere manier al veel cakes:bonk:

Gisteravond dikke dreunen, met raam dicht lekker de nacht door geslapen, nu lopen kids gelukkig alweer door de straten met shockjes en knetterballen :) de spanning bouwt op :D

Jammer dat bij velen het "hier" ongespecificeerd blijft. Snap daarentegen dat je je eigen lokatie niet en publique wilt hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan