Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet zeggen dat ik het hier elk jaar rustiger vind worden. Vind het ook niet zo'n probleem. Vuurwerk is leuk maar voor mij mag je het gewoon bewaren tot 31 dec 18.00.

Hoor soms wel wat knallen of zie flitsen wat wat cakes maar dat is vrij ver weg zodat ik de effecten al niet meer boven de huizen zie uitkomen.

Moet zeggen dat ik het hier elk jaar rustiger vind worden. Vind het ook niet zo'n probleem. Vuurwerk is leuk maar voor mij mag je het gewoon bewaren tot 31 dec 18.00.

Hoor soms wel wat knallen of zie flitsen wat wat cakes maar dat is vrij ver weg zodat ik de effecten al niet meer boven de huizen zie uitkomen.

Per direct gaan verhuizen ;)

Hier net letterlijk 10 meter achter mijn tuin. Kat weer in de stress bij de eerste knallen, daarna sprong ze op tafel en ging ze liggen. Gelukkig maar :D

Waar het gister los ging vandaag amper een knal gehoord. Maargoed het regent sneeuwt en stormt hier ook al de hele dag. Hopen dat dit weer niet zo blijft

Hier in Enschede gaat het ook al behoorlijk los ja. Al heel wat cake's gezien en gehoord.

Hier maakt het weer vrij weinig uit merk ik wel, sinds de verkoop hoor en zie ik veel dingen aantal cakes/pijlen gezien:) maar je herkent het nl vuurwerk wel van het duitse vuurwerk wat hier vrij veel in de lucht heb zien gaan en op het monent dat ik dit typ hoor ik een beste cake afgaan die ik net niet kan zien:rolleyes:

Zelf om bijna half 1 nachts hoor ik nog vuurwerk afgaan in de buurt. Net nog een prima cake kunnen zien vanaf mijn bank. Gaat lekkahhh!

Ik weet niet wat ze hier aan het doen zijn, carbid of cobra op een behoorlijke afstand maar voel het hier trillen. in een paar minuten tijd zeker 5 doffe knallen.

Voor de rest hier ook leuk veel cakes in de avond:)

Gekkenhuis hier, zojuist buiten aan t roken, ging er machtig blokje de lucht in, 2 straten verder.. toch maar even op onderzoek uit.

En daar stond die nog na te roken:20171230_213446.jpg

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan