De laatste weken was het hier in de regio erg rustig, met 11 december als uitzondering. Toen lag er echt een dik pak sneeuw en toen ben ik 's avonds heerlijk een uur gaan wandelen. Er gaat bijna niets boven dat knarsende geluid van sneeuw, erg rustgevend. Het bracht bij mij de decembersfeer er goed in. Kennelijk meer mensen, want die avond hoorde ik in de verte geregeld knallers, maar ook cakes.
Op kerstavond, 1e of 2e kerstdag is het in een straat schuin achter ons traditiegetrouw altijd feest. Dan gaan er altijd wel wat cakes de lucht in en zo ook gister. Ben tot 3 keer toe snel naar het raam gerend om snel nog wat te kunnen zien. Voelde me weer even een klein jongetje, deed dat toen ook al
Op kerstavond, 1e of 2e kerstdag is het in een straat schuin achter ons traditiegetrouw altijd feest. Dan gaan er altijd wel wat cakes de lucht in en zo ook gister. Ben tot 3 keer toe snel naar het raam gerend om snel nog wat te kunnen zien. Voelde me weer even een klein jongetje, deed dat toen ook al