Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste weken was het hier in de regio erg rustig, met 11 december als uitzondering. Toen lag er echt een dik pak sneeuw en toen ben ik 's avonds heerlijk een uur gaan wandelen. Er gaat bijna niets boven dat knarsende geluid van sneeuw, erg rustgevend. Het bracht bij mij de decembersfeer er goed in. Kennelijk meer mensen, want die avond hoorde ik in de verte geregeld knallers, maar ook cakes.

Op kerstavond, 1e of 2e kerstdag is het in een straat schuin achter ons traditiegetrouw altijd feest. Dan gaan er altijd wel wat cakes de lucht in en zo ook gister. Ben tot 3 keer toe snel naar het raam gerend om snel nog wat te kunnen zien. Voelde me weer even een klein jongetje, deed dat toen ook al:D

De laatste weken was het hier in de regio erg rustig, met 11 december als uitzondering. Toen lag er echt een dik pak sneeuw en toen ben ik 's avonds heerlijk een uur gaan wandelen. Er gaat bijna niets boven dat knarsende geluid van sneeuw, erg rustgevend. Het bracht bij mij de decembersfeer er goed in. Kennelijk meer mensen, want die avond hoorde ik in de verte geregeld knallers, maar ook cakes.

Op kerstavond, 1e of 2e kerstdag is het in een straat schuin achter ons traditiegetrouw altijd feest. Dan gaan er altijd wel wat cakes de lucht in en zo ook gister. Ben tot 3 keer toe snel naar het raam gerend om snel nog wat te kunnen zien. Voelde me weer even een klein jongetje, deed dat toen ook al:D

Whahah zo herkenbaar, lig je net in bed hoor je een cake afgaan, direx bed weer uit om te kijken:cool:

Zo herkenbaar idd haha. Gister avond ook een aantal cakes gehoord. Toch stiekem even door de gordijnen heen kijken wat voor cake het is :p

hier ook een cake en wat nitraat aleen jmmer van die c6 voor me deur schrok me pleuris en me dochter wkker dat was weer na nadeel maar stoor me niet aan laat kinderen hun lol ook hebbe

Heb het idee dat de politie de illegale vuurwerkhandel aardig onder controle heeft. Pak hem beet 5 jaar geleden was het hier altijd een oorlogsgebied rond deze tijd. Je hoort nu amper vuurwerk, en als je wat hoort is het meestal een cake, dus waarschijnlijk overgebleven spul van vorig jaar.

Nou hier hebben ze helemaal niks onder controle! Gisteravond alleen maar harde dreunen. En met kerstavond leek het echt even oudjaar. En maar 1 melding van vuurwerkoverlast hier op het dorp. Achja het geeft wel een beetje sfeer

Afgelopen jaren was het rond deze tijd van het jaar behoorlijk rustig.
Dit jaar niet meer. Er wordt de laatste paar dagen al regelmatig flink geknald met onder andere singleshots en illegale knallers. Daarnaast wordt er ook al regelmatig cat 1 afgestoken (niet door dezelfde mensen uiteraard)

Eddy.

Ook hier is het duidelijk merkbaar dat de 1ste verkoopdag is aangebroken.
Net een rondje gelopen en wat je hoort en ook ziet gaan,t heeft echt wel wat,denk dat ik komende dagen wel vaker een rondje ga wandelen voor een frisse (kruit) neus :D

ook bij ons in friesland hoorde ik best vaak knallen, ook in omgeving thunderkings, maar ook een paar potten zag ik in de verte afgelopen avond, bij ons is er veel weiland, dus kan je mooi zien naar de andere dorpen waar ze dan afsteken.ik vind dat altijd mooi om naar te kijken,het hoort er bij,einde van het jaar

Hier hebben de kinders de hele dag zonder problemen kunnen afsteken. Savonds gingen er her en der wat cakes de lucht in. Gewoon zoals het hoort. Lekker opbouwen naar zondag.

Hier word ook al aardig wat afgestoken, inderdaad de singleshotjes hoor je veel. Her en der een leuke cake, dus prachtige opbouw van sfeer en word alleen maar meer de komende dagen.

Blijf het wel zonde vinden dat de babypijltjes en dergelijke eruit zijn, vond dat gefluit overal altijd wel wat hebben. Hoor je nu totaal niet meer

In Zaandam word er behoorlijk geknalt. in de avond uren meerdere pijlen en cakes gezien.
Ook de jongeren gaan flink los met cat1 en soms wat hardere knalletjes tussendoor.

Overdag redelijk rustig maar savonds wel wat meer. Gisteravond nog een 3 of 4" salute vlakbij... Blijf het toch heerlijk vinden die biem zodat de ramen gewoon trillen..:devil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan