Eerste knallen al gehoord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
In dit knuffel land wordt niet gestraft slechte jeugd te jong niet op de hoogte van de gebruiken hier etc.

Verderop in de straat ging zojuist een crash box de lucht in. Heerlijk het begint weer te komen!

ik mag hopen dat je wel de buurman hebt aangesproken op zijn wangedrag om dit mooi stukje vuurwerk zo maar af te steken, en dat je hem bestraft hebt door gratis mee te kijken van het vuurwerk wat hij heeft betaald!

Enkele straten verderop gingen vanavond 2 kleine cakes achtereenvolgens af, rond 21.00 uur. Het was blijkbaar bij een feestje van iemand die 50 werd.
Heerlijk gevoel om weer eens wat sfeer te proeven :D

ik mag hopen dat je wel de buurman hebt aangesproken op zijn wangedrag om dit mooi stukje vuurwerk zo maar af te steken, en dat je hem bestraft hebt door gratis mee te kijken van het vuurwerk wat hij heeft betaald!

Nou zeker had ik er geen moeite mee. Veel mensen steken wat af op feestjes e.d.

Hier 's nachts ook wel vaak, normaal vind ik dat mooi maar word er nu een beetje moe van. Letterlijk en figuurlijk.

Vannacht 1 dikke dreun hier, verder zoooo doodstil ivm andere jaren, te merken dat er wat lijntjes zijn opgerold. Maar is er toch wat in omloop dus, of online besteld.

Hier is het elke avond raak. In de weekeden gaat het zelfs de hele avond door. En dat voor een klein plaatsje.

Hier hoor ik ook regelmatig al geknal hoor. Met name in de weekenden gaat er al redelijk wat de lucht in.

Geen idee of het daar mee te maken heeft, maar Enschede staat er wel een beetje als vuurwerk gek ja haha.

Bij ons in de buurt gisteravond een, ik gok, een cobra 6. Baal hier altijd van, vind het én geen geschikt vuurwerk voor in een woonwijk (überhaupt niet, maar dat is wat anders) en het zorgt voor negatieve beeldvorming ten opzichte van onze grote hobby.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan